HER SKAL VI VÆRE I HELGEN

Hallo! Hvordan går det med dere? Her går det fint! Martin er på hotell med faren sin, og jeg og hundene har reist til pappa. Her skal vi være i helgen, noe jeg synes blir veldig hyggelig! Har faktisk ikke vært her siden 17. mai tror jeg (?). Pappa og jeg har spist litt mat, og jeg har hjulpet han med litt hjemme her. Jeg har også gått tur med ei som bor i nærheten her, sammen med hundene. Det er lenge siden sist, så det var veldig koselig å endelig få møttes igjen! I morgen skal vi besøke ei anna som bor i nærheten, og forhåpentligvis gjøre litt mer smått hjemme her. Det er hvert fall planen, resten tar vi som det kommer. Blir nok en rolig helg, men det er i grunn godt det også!

Ønsker dere alle en kjempefin helg ♥

2 kommentarer
    1. Herregud så flink og god du er Ann Helen. Du klarer jo tilsynevis å ta deg av ALT. Jeg hadde meldt pass. Har vært kjempeimponert lenge, lenge, lenge. Ei fantastisk jente, det er du virkelig!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg