GJESTEINNLEGGET JEG IKKE VISSTE OM

 

Her om dagen lånte Marthe pc-en min, og det jeg ikke visste om var at hun la igjen et dokument der med et innlegg hun ville skulle postes her. Hun har gått i flere dager å ventet på at jeg skulle lese det, men den har ikke vært åpen siden. Så på lørdag fortalte hun meg om det. Ble så utrolig glad! Var virkelig utrolig koselig å lese. Veldig hyggelig med så mange gode ord, og det var spesielt morsomt med delen om sjokolade, hehe. Tusen takk Marthe Susann! Love you big time♥

 

Noen dager er lette, andre en tunge. Det er livet. En berg- og dalbane. Alle har et liv som det, også Ann Helen. Det resulterer i veldig lite blogging og fy søren, for ei jente! Hun står på for bloggen når hun orker, men på de dårlige dagene bruker hun all energi på familie og venner. Det står det virkelig respekt av! Tenk å bruke de gode dagene på å skrive for dere, og enda så er det noen som ikke er takknemlige for det. Respekt!

Jeg forguder den jenta, og det gjør barna mine også. Ann Helen er tvers i gjennom god og det er synd at ikke alle kan se det! Men, så er det livet da, og sånn er det bare.

Kjenner du egentlig Ann Helen?
På de dårlige dagene står hun på bena sine for alle andre. Hvis jeg har en dårlig dag for eksempel, og hun har det samtidig, så skyver hun seg selv unna og passer barna mine om det er så om å gjøre. Hun er en morsom person som kommer med mange artige ordspill om dagen, og hun ler ofte med deg. Hun sprer glede når det er mulig og selv på dine dårlige dager har hun en evne til å få deg opp igjen.

Ann Helen kjefter ikke på deg om du spiser opp all sjokoladen hennes, for hun deler mer enn gjerne, på godt å vondt. Så til dere som mener Ann Helen har et dårlig kosthold – Det har hun ikke muligheten til, for jeg spiser opp alt hun har før hun i det hele tatt rekker å lukte på det. Så den tanken kan dere vær så god å legge fra dere.

Jeg har ikke mer å si – Ann Helen er virkelig en fantastisk person!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg