FEMBARNSMAMMA FOR ET DØGN

 

Hallo! Hvordan går det med dere? Lenge siden jeg har oppdatert noe særlig her, sett bort ifra ukens spørsmål i går, og jeg velger denne gangen å ikke lage et eget innlegg om hvorfor, for jeg vil motbevise det mange mener om at jeg graver meg bare mer og mer ned i mine egne problemer. Det er jo ikke akkurat så mye nytt som har skjedd. Kort fortalt så har jeg hatt en vanskelig periode, og har det vanskelig nå. Men tenker at enten så går det bra, eller så går det over. Det ordner seg uansett, og jeg kommer ikke til å slutte å dele nedturene mine for det. Men denne gangen vil jeg heller fokusere mer på det som har vært bra. Jeg har jo nevnt tidligere her at jeg vil tilbake med hyppigere oppdateringer, slik som før. Men jeg tar det i mitt tempo, helsen først. Jeg er forresten hjemme igjen, eller det er  rundt ti dager siden jeg dro hjem. Jeg var som mange av dere vet hos Martin en god stund,  noe som var veldig koselig! Veldig glad for at jeg har han i livet mitt, og takknemlig for at både jeg og hundene fikk være der så lenge. Første uken etter jeg kom hjem var jeg med folk hver dag, mens nå har de siste dagene gått til å være hjemme, tenke mye og rydde en del.

I helgen hadde jeg forresten besøk av tre av mine tantebarn. Som de fleste av dere vet så har jeg ingen biologisk tantebarn, men venninnen min ser på meg som tante til barna, og de selv sier det også til meg, noe som er superkoselig! Vi startet lørdagen med tv, kakao og litt godis, og så klart litt mat etter hvert. Etter en stund pakket jeg med noen brødskriver, drikke og kamera, så tok vi alle fire bussen til byen. Det til barnas store glede. Lekeplassen var våres destinasjon, noe som var veldig gøy. Før vi dro hjem igjen, var vi en liten tur innom senteret, og da vi kom hjem fant vi fram noen ark og glitterlim, og lot fantasien komme frem.  Resten av kvelden bestod av middag, gå tur med hundene, barne-tv og legging.

Dagen etter slappet vi mye av, begge de minste sov litt på dagtid. De var nok veldig slitne etter dagen før, hehe. Skulle tro jeg var sliten også, for dette var jo en veldig uvandt situasjon. Å være nærmest fembarnsmamma, med tre barn og to pelsbarn, så burde det gjort noe med energien min. Men i stedet løftet dette meg opp, og jeg startet med å rydde skap på både kjøkkenet og badet, og kastet ut mye. Det var en herlig følelse. Da begge barna våknet gikk vi en tur med hundene, før ei venninne borti gata her tok med seg barnet sitt å kom på besøk. Vi lagde middag og etter hvert kom moren deres. Rundt middagsbordet ble vi faktisk syv, noe som ikke skjer hver dag her for å si det sånn. For noen fine dager det ble, og gleder meg allerede til neste gang de kommer på besøk!


 

 

1 kommentar
    1. Aldri tenkt utdanning som har med barn å gjøre? Du virker så god og flink med barn.
      Har følgt med i sikkert et år nå på snapchat, digger at du har så bra kroppsbilde
      (eller alle har jo noe, men du virker så selvsikker!).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg