FAVORITTER FRA JUNKYARD + RABATTKODE

Reklame | Junkyard

Jeg har fått en pakke i posten fra Junkyard, noe jeg har sett frem til siden jeg bestilte. Junkyard har så sykt mye fint både av klær, sko, smykker og andre ting. Merkene Adidas og Nike som de også selger, er blant mine favoritter for å nevne noen. Jeg har tidligere brukt og bruker nå sko fra begge disse merkene, som jeg er veldig fornøyd med!

Plaggene jeg har valgt ut føler jeg er veldig meg, så ser frem til å bruke dem i tiden fremover! Da jeg klikket meg igjennom hele nettsiden, ble dette mine favoritter. Junkyard har allerede mye fint på salg, og nå har du muligheten til å få enda 20% rabatt på ditt kjøp.

Jeg har nemlig fått en personlig rabattkode til dere! Koden: ANNHELEN20 gir dere 20% rabatt ved kjøp over 500kr, også salgsvarer, deal osv (ikke Nuptse og Air force 1). Koden gjelder for NO, SE, DK, FI, DE og EU, og er gyldig t.o.m 31. januar.


Jakke HER

Sykkelshorts HER

Genser HER

Jakke HER

 

.

 

Har du handlet fra Junkyard før? Om du skal i tiden fremover. Ikke glem rabattkoden min: ANNHELEN20

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg