ET STED JEG ALDRI HAR VÆRT FØR

Den siste tiden har jeg vært hjemme stort sett hele tiden når jeg ikke har vært på jobb, og jeg begynner å kjenne meg litt lei av å være innenfor disse fire veggene. I går valgte derfor jeg og Martin å ta oss en tur til Lørenskog. Vi skulle egentlig dra til Oslo, men på veien dit fant vi ut av vi skulle overraske foreldrene hans, siden de bor der. De ble veldig glade og ikke minst overrasket, det var koselig å se! Farens hans var på jobb, så vi dro sammen med moren hans på Metro senteret, der ble det en del shopping på meg. Tenkte å vise fram innkjøpene på snapchaten min (@adalsjenta), en av de neste dagene, så følg med! Tiden fløy virkelig av gårde, så planen våres om å dra til Oslo ble ikke noe av. Men det går helt fint, for vi koste oss masse i Lørenskog. Jeg har faktisk aldri vært der før, men jeg likte meg veldig godt. Da faren til Martin var ferdig på jobb, dro vi tre på IKEA for å spise middag før han kjørte han oss hjem igjen. Glemte å ta bilder i går, så ble bare noen fra da vi var på Domino`s, Burger King og IKEA, men det tyder bare på at turen var bra.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg