DETTE FIKK JEG TIL JUL

Fått flere spørsmål om jeg kan vise hva jeg fikk til jul. Føler meg veldig heldig som har fått så flotte gaver fra mennesker jeg har rundt meg, ikke alle er like heldige dessverre. Derfor betyr det ekstra mye, det er aldri noe jeg har tatt for gitt..

Fikk HP Chromebook av Martin. Det var veldig overveldende for meg. Hadde aldri forventet å få det, og må si jeg føler meg veldig heldig ♥

Av svigermor fikk jeg dette fine armbåndet, men som dessverre er litt for lite til meg, så må se om jeg får byttet det inn i noe annet fint. Veldig synd, for likte det så godt og betydningen bak det.. De siste årene har jeg fått penger av pappa for å kjøpe julegave til meg selv. Det er ikke så lett for han å få til, og samtidig får jeg akkurat det jeg ønsker meg. I år ble det Marius-sengetøy som jeg har ønsket meg leeenge.

Dette må jeg si var den fineste gaven jeg fikk. Magneter fra min bestevenninne Oona ♥ To av mange gode minner vi har hatt sammen!

Ellers fikk jeg ramme fra Martin som jeg kan sette inn bilder av oss, nytt skilt til mopeden siden det jeg har nå er knekt, en del såper og kremer, kurv, duftlys, godteri, flaxlodd (vant 75kr), penger og litt annet.

 

 

Hva fikk du til jul? 

8 kommentarer
    1. Så mye fint du fikk!
      Min sønn fikk et armbånd av kona si som var for lite, men han fikk byttet til et som var større, mulig du kan få gjort det samme. Bare et tips at det går å prøve.

    2. Trenger ikke å bytte. I alle gullsmeder får man kjøpt sånne små forlengere. Brukes både til armbånd kjeder og fotlenker.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg