DENNE UKENS PLANER

Hallo! Hvordan går det med dere? Ny uke og ny muligheter! I dag har det vært skolestart for mange, og jeg håper det har gått fint. Om ikke fint, så greit hvert fall. Veit det er mange som har gruet seg til dette, og derfor håper jeg at andre inkluderer disse litt ekstra. Gi et smil, si hei, inviter de til å spise lunsj med deg, inviter de på fest eller finn på noe kjekt sammen. Ikke steng noen utenfor. Jeg ønsker dere alle sammen lykke til hvert fall!

I dag tenkte jeg å dele denne ukens planer. Synes det er så gøy å lese når andre deler slikt. Daglige gjøremål som å gå tur med hundene, lage mat, sminke meg og lignende synes jeg er unødvendig å ta med, for det er en selvfølge. Og skulle det dukke opp forespørsmål om jobb noen av de andre dagene, kommer det til å bli prioritert i stede.

Mandag
Martin og jeg startet dagen med å spise frokost på Deli de Luca, det var digg! Siden vi begge skulle til psykologen i dag, så valgte vi å ta det i nærheten. En og en halv måned siden sist jeg var der, så det var på tide. Skulle egentlig ha møte med nav også, men det ble flyttet til fredag. Det var egentlig helt ok, for da fikk vi snakket litt på forhånd og planlagt litt. Etter det var vi en tur innom graven til noen i familien våres (hver våres), og tente lys, før vi tok turen hjem igjen. Siden da har bloggerne stått på tv, og jeg har prøvd å fikse opp i en feil på bloggen min.

Tirsdag 
Planen for dagen er å fokusere på bloggen og mine andre sosiale medier, har mye å planlegge ettersom jeg er satt opp på jobb tre dager senere i uka. Skal også få laget en ordentlig oversikt over planene mine fremover. Kjøpte meg nemlig en kalender med leopardmønster (sjokk, haha), i dag. Skal ta bilde av den og litt andre bilder til bloggen tenker jeg. Tenker også å få sminket meg på snapchat enten denne dagen eller onsdag, for å vise frem nye produkter, noe jeg egentlig skulle i helgen. Om det plutselig dukker opp litt venninne-tid, vil tiden se. Foreløpig ikke planlagt noe. Som dere sikkert skjønner er jeg litt spontan, så vi får se hva dagen bringer!

Onsdag
Rydde leiligheten. Det trengs nå, tenker å ta litt hver dag, men greit å ha en skikkelig rydde-dag også. Har skrevet ned en liste med ting som skal gjøres, for å gjøre det litt mer motiverende. Da krysser jeg av, og ser hva som faktisk er gjort. Next, blog-time og avslapning! Så ikke sånn superspennende dag, men tenker det er greit å lade opp til noen dager med jobb. Håper jeg og Martin kan ha en ekstra koselig kveld sammen med god mat og film på kvelden, ettersom jeg jobber på torsdag, og han skal være borte hele helgen.

Torsdag
Skal på jobb fra kl. 16-20:30, og har foreløpig ikke lagt noen planer utover det. Blir nok blogg og husarbeid.

Fredag 
Skal vlogge som jeg fast gjør på fredager for @usensurerte på snapchat. Har møte med nav og psykologen min kl. 14:15, og siden Martin skal bort i helgen så tenker jeg å kanskje besøke pappa. Mulig jeg gjør det før i uka, får se! Ellers blir det nok å ferdigstille blogg-innlegg for helgen.

Lørdag
Jobb fra 16-21, kommer nok til å prøve å sove litt lenge og hvile ut ettersom jeg skal jobbe dagen etter også.

Søndag 
Fra kl. 11-19:30 skal jeg jobbe, så det kommer nok ikke til å skje så mye utenom det egentlig.

 

 

Hva skal dere denne uken?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg