DENNE UKENS PLANER

Skulle egentlig poste dette i går, men dagen gikk fort unna. Bedre seint enn aldri, eller hva? 

Tirsdag 
Startet dagen med å bytte toppbilde her, og det finnes vel ingen bedre start på uka enn det? Er så fornøyd! Martin er så flink til å ta bilder. Ellers var vi som jeg skrev i forrige innlegg i Lørenskog, og møtte foreldrene til Martin. Var veldig koselig, og ble en del shopping på meg!

Onsdag
Første jeg gjorde i dag da jeg stod opp var å ta meg en varm og deilig dusj, etterfulgt av å begynne å vaske kjøleskapet og rydde opp litt her. Redd for at kjøkkenet skal bli uryddig igjen, ettersom jeg fiksa så fint opp her om dagen. Ellers har det vært en spesiell dag for meg..  I dag er det 3 år siden min oldemor døde, og det er veldig vanskelig og vondt å tenke på. Savner henne masse!

Torsdag
Passe datteren til ei venninne fra kl. 13-14:30 , og jobb kl. 16- 20:30, så denne dagen kommer til å gå unna.

Fredag
Psykologtime kl. 13:15, også skal jeg vlogge for @usensurerte. Så håper på å finne på noe spennende der. Om været er på våres side, så skal jeg og Martin få fiksa noen nye blomster på graven til bestemor og bestefar. Det trengs nå som høsten og vinteren er på vei. Martin skal være borte fra lørdag til søndag, så vi skal ha en skikkelig kosekveld igjen. Det ser jeg frem til!

Lørdag
Jobber natt, så blir nok å jobbe med bloggen og sove litt ut på dagtid.

Søndag 
Døgnrytmen min blir helt tullete når jeg jobber natt, så blir å hvile ut klar til jobb på mandag. Som dere skjønner har jeg ingen spennende uke egentlig, det går for det meste i jobb, faste avtaler, husarbeid og blogg.

 

 

Hva skal dere gjøre denne uken?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg