BILDER FRA VÅR 17. MAI

17. Mai i år ble litt annerledes enn vi hadde sett for oss. Pappa rakk ikke å være hjemme mer enn to dager etter kortidsoppholdet før han ble dårlig igjen og var tilbake på sykehuset. Det var litt av en rundtur før de konkluderte med infeksjon i kroppen som nå er på vei til å bli bedre. Han fikk en antibiotika-kur for dette i første omgang intravenøst og gikk etter hvert over i tablettform. 17. mai ble derfor feiret på sykehuset. Selv om pappa hadde aller helst sett for seg å være hjemme igjen denne dagen, så fikk vi likevel en fin dag. Vi koste oss med kake, vaffel og is. Jaggu kom det også en blandet gjeng fra ulike korps å spilte også. Til tross for at de selv sa de var slitne etter dagen så stilte de opp, og det må jeg si er fint gjort for pasientene som er her♥ 

Pappa ble sendt videre til kortidsavdeling i går for å være litt mer rustet til å komme hjem igjen. Jeg fikk dessverre ikke vært med når han ble flyttet over dit, da formen min ikke var så bra. Derfor det har vært litt stille fra meg de siste dagene på SoMe også. Føler meg litt bedre i dag så har vært å besøkt han, det var veldig hyggelig♥ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg