BILDEDRYSS FRA BURSDAGEN MIN

Hallo! Hvordan går det med dere? I dag har jeg en skikkelig søndags følelse. Våknet opp med skikkelig hodepine, så skulle nesten tro jeg hadde vært på hardfylla. Jeg sleit med å sovne i natt, det har jeg gjort siste 1,5 måneden hvert fall. Begynner å kjenne at det tar på, og at jeg er oppe lengre enn jeg burde for å slippe å tenke så mye når jeg legger meg. I natt prøvde vi derimot å legge oss litt tidligere, og jeg lå å tenkte en god stund. Jeg ble skikkelig lei, og gråt meg mer eller mindre så trøtt at jeg til slutt sovnet. Og når jeg sover for lite eller for mye, kommer hodepinen. Skulle nok sovet et par timer til, men vil få døgnrytmen min på plass igjen. Hodepinen har heldigvis gitt seg nå, to timer senere. Føler meg skikkelig tung i kroppen i dag, men jeg er klar til å ta fatt på dagen. Har en del ting som må fikses med sosiale medier, i tillegg til at husarbeidet ikke går av seg selv. Nok om det, nå tenkte jeg å dele litt bilder fra bursdagen min i går.

Jeg våknet litt over 7 av at Martin strøyk meg på armen. Så fort jeg fikk lukket opp øynene forteller han meg at han hadde planlagt å overaske meg på senga med morgenlevering, men pakken var levert feil. Martin prøvde å se etter pakken andre steder, men den var ingen steder å finne.  Vi får kontakt med firmaet som skulle levere pakken, som gir beskjed om at pakken var levert feil og vi får pengene tilbake. Det er forsåvidt ok, men det var utrolig kjipt med tanke på at Martin hadde vært våken hele natten for å vente på pakken og var så spent. Martin som ikke hadde sovet, trengte å få sove noen timer, og det samme gjorde jeg. Startet dagen med en god tur med hundene, før jeg lagde kake til Martin. Videre ble det en rolig dag. Vi spiste kake, slappet av, og jeg gikk en tur på butikken for å handle et par ting. På kvelden kjøpte vi med oss litt mat hjem.

Dagen ble fin, og jeg koste meg med Martin og hundene. Selv om jeg merket det veldig tydelig at det ble veldig annerledes i år og at det ble litt sårt, føltes det veldig fint og spesielt ut å feire dagen min med han. Det har vi faktisk ikke gjort på alle disse årene vi har vært med hverandre. Er så utrolig takknemlig og glad for livet vi har sammen♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg