7 KJAPPE OM MEG

7 ting jeg liker
– Å dra ut sofaen i stua, hente dyna fra senga, spise noe god mat eller snacks og se på en god serie i armkroken til kjæresten min.
– Vennene mine.
– Drive med sosiale medier.
– Sjokomelk.
– For å ikke glemme sjokolade. Hvilken er din favoritt?
– Ærlige og pålitelige mennesker.
– Dyr. Hunder, hester, katter, sau, esel. Men ikke fugl og høne!!

7 ting jeg blir lei av
– Covid- 19.
– Håret mitt. Kjenner ofte på en trang til forandring enten med hårklipp eller farging.
– Rykter
– Tips og råd når jeg IKKE ber om det. Takknemlig for at det er så mange som bryr seg og vil gi meg tips og råd, men noen ganger synes jeg det blir litt mye og blir lei. Spesielt når jeg får kommentarer som at jeg ikke tar det til meg. Jeg har jo da i utgangspunktet ikke bedt om det, så hvorfor skal jeg ta det til meg da?
– Dårlig vær.
– Brød. Kan ikke huske sist jeg spiste det, hah.
– Mobbing. Dette går litt innom et av punktene høyere opp. Det er kanskje ikke det at jeg blir lei av det, eller jo. Men jeg hater det også. Fatter ikke at andre vil ødelegge noens liv på en slik måte..

7 steder jeg liker å være
– I armkroken til kjæresten min.
– Hjemme med hundene rundt meg.
– Kjøpesenteret. Shopping!
– På stranda.
– Hotell med kjæresten min og hundene. Hvor er det samme, så lenge vi har det trygt og fint.
– I dusjen, haha! Kan ofte sette meg ned å dusjen for å dusje lenge og synge.
– Jeg har aldri vært i syden, og har ikke reist så mye til utlandet. Så i syden eller på en reise et helt annet sted ville vært perfekt når Covid-19 er borte.

7 ting som beskriver meg
– Omsorgsfull
– Beskyttende
– Godhjerta
– (Litt) gretten hvis jeg er sulten og har sovet lite.
– Til å stole på (som en god venn, kjæreste og kollega)
– Susete
– Spurte Martin om siste, og han sa hjelpsom. Det var koselig!

7 ting jeg er redd for
– Døden.
– Fugler og høner.
– Lyn.
– Tannlege, lege, sykehus osv.
– Alle småkryp.
– Slanger.
– Sove alene. Det får forsåvidt bedre enn de andre tingene over, men jeg har enda lang vei å gå med å bli mer komfortabel.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg