UKENS SPØRSMÅL #70- UTREDNING, JUL, MIN FØRSTE GANG..

SVARENE PÅ DENNE UKENS SPØRSMÅL 

Tror du noen gang at du kunne fått det bedre om du hadde hatt kjæreste, med tanke på ensomheten osv? 
Uten tvil, tror jeg absolutt kunne hatt det mye bedre da! 

Veldig kjekt å se svarene! Alltid så utfyllende 🙂 Hva er dine planer fremover? 
Akkurat nå jobber jeg veldig med min psykiske helse. Vi driver med utredninger nå, noe det er flere grunner til. Tenkte å skrive litt mer om det etter hvert, men i hovedsak så handler det mest i forhold til jobb, slik at vi kan finne ut på hvilken måte jeg kan få mer og bedre hjelp for å komme ut i jobb. Videre er målet å få seg en jobb. Driver å venter på svar på en søknad om å få tettere oppfølgning med hjelp fra nav angående jobb. Venta i 2 måneder nå, så det tar litt tid for å si det sånn. 

Har du noen tips til og ikke bry seg om hva andre sier? 
Først og fremst så bør man bestemme seg for om man skal la andres meninger påvirke seg eller ikke. De kan være veldig vanskelig å ikke la seg bli påvirket, men man får det helt klart mye bedre om man klarer å la seg ikke bli påvirket. En annen ting er at det handler om å bygge opp selvfølelsen sin. Har man dårlig selvfølelse og tenker at alle ser på en, alle bryr seg om hva en sier og gjør og er generelt selvkritisk så gjør det at man tenker, at andre tenker negative ting om seg. Mennesker har generelt egentlig mer enn nok med seg selv, og alt handler ikke om deg selv om det føles slik. Jeg tror også at det er lurt å tenke på hva du tenker om andre. Gjør noen for eksempel noe hyggelig mot deg, så ville du mest sannsynlig bli glad og sette pris på det, ikke sant? Det samme ville nok de også gjort! Kan skrive et eget innlegg om dette, om det er ønskelig? 

Hva ønsker du deg til jul? 
Isabel Raad sin bok, og dyne (kanskje dobbeldyne) av det jeg kommer på nå. 

Har du kontakt med Henriette? 
Hvem Henriette? Har god kontakt med fire med samme navn. 

Synes du det gjorde vondt første gangen du hadde sex? 
Nei, det synes jeg ikke. 

Har du tenkt til å stemme ved kommunevalget? 
Det er jeg usikker på, men regner med det. 

Hvorfor tok du blodprøve? 
Dere som følger meg på snap (adalsjenta/adalsjentablogg) veit at jeg tok blodprøve i dag. Har fortalt litt om det på bloggen også fordi jeg går på noen tabletter mot kvisene mine. Jeg må derfor ta blodprøve hver måned. De to første gangene er jeg usikker på hvorfor det er sånn, men jeg veit det handler om at jeg må bevise for de at jeg ikke er gravid. Det må jeg de neste månedene også, rett og slett fordi det kan skade fosteret, siden den kuren er så hard. 

 

 

Noe du lurer på til neste ukens spørsmål? Legg igjen en kommentar! 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

5 kommentarer
    1. Du har ikke vurdert å bedre din fysiske helse, med tanke på din psykiske helse? Å få bedre fysisk helse er bevist å bedre den psykiske helsen. Å trene gir endorfiner som gjør deg i et bedre humør også

    2. Masse lykke til med utredning! Håper forsåvidt du får positivt svar fra nav snart også, vært gjennom de selv og ting tar så utrolig lang tid. Bare å smøre seg med tålmodighet 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg