AUTUMN TAG

12 QUESTION AND ANSWER ABOUT AUTUMN 

1. Har du noen planer for høsten? 
Jobbe en del med bloggen, bruke tid med venner og familie, gå mange lange turer med hundene, og drikke kakao med krem. 

2. Favoritt høst-program på tv? 
Ser veldig lite på tv, og har ingen spesielle høstfavoritter. 

3. Hva er din favoritt-høstrett? 
Helt klart fårikål. Synd jeg ikke har fått det spist det enda.. 

4. Hva er ditt aller beste høstminne? 
Har ingen spesielle høstminner, men synes det er ekstra koselig å sitte i sofaen med pledd over seg, ha kakaokoppen i hånda, film på tv-en, og tenne lys. 

5. Hvordan og hvor skal du feire Halloween? 
Pleier som regel ikke feire Halloween noe særlig lenger. I år var jeg hos kusinen min, kjæresten hennes og tantebarna mine.

6. Nevn 4 ting du elsker ved høsten? 
Fargene, strikkagensere, kakao med krem og tanken på at julen begynner å nærme seg og at man kan starte smått med å pynte. 

7. Nevn 3 ting du ikke elsker ved høsten? 
Først og fremst kulden og mørketiden, også er det ofte regn. I dag er det faktisk første dagen med sol på lenge, så det skal helt klart nytes! 

8. Favoritt høstduft? 
Lukten av duftlys. Finnes ikke noe bedre! 

9. Shopper du på Black Friday? 
Det gjør jeg, har hvert fall gjort det de siste årene. Finner alltid så mange supre og gode tilbud! 

10. Har du noen hobbyer i høst? 
Nei, det har jeg ikke. 

11. Eplecider eller kakao? 
Kakao med krem helt klart! 

12. Hva er det beste med høstmoten? 
Store strikkegensere og skjerf. 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg