ALDRI MER

Å MISTE EN AV SINE PELSBARN.. 

Aldri mer får jeg se deg løpe av glede.
Aldri mer får jeg klappe deg.
Aldri er får du sjarmert meg i senk.
Aldri mer får jeg se deg leke.
Aldri mer får jeg gå tur med deg.
Aldri mer får jeg se de rare tingene du gjorde.
Aldri mer får jeg oppleve kjærligheten mellom oss.
Aldri mer får jeg se deg..
Men det vil alltid være oss, og du vil alltid være i mitt hjerte <3 

Denne uken hadde absolutt ingen bra start. Her i familien blir våres pelsbarn tatt minst like godt vare på som mennesker. Og på mandag måtte dessverre denne gode tantegutten avlives fordi han har vært en del syk den siste tiden, og nå var det ikke mer å gjøre for han.. Det gjør vondt å vite at jeg aldri skal få møte han igjen, og han blir virkelig et stort savn i familien.. 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg