EN LITEN UPDATE

Hei dere! Hvordan går det? Denne helgen har egentlig bare flydd helt ifra meg. Pappa er på sykehuset så jeg besøkte han både fredag og søndag, lørdag drakk jeg og Marthe, og i dag har jeg vært med to venninner. Men tenkte bare å stikke innom for en liten update. Nå skal jeg straks legge meg, skal nemlig tidlig opp i morgen for å dra til legen. Også skal jeg og Milla dra til Vikersund for å besøke kusina mi, kjæresten hennes og tantebarna mine. Michelle er allerede der, så gleder meg til å se henne igjen i morgen. Vi skal være der noen dager, noe jeg ser veldig fram til. Blir så koselig!

2 kommentarer
    1. så koselig 🙂 søsteren min og mitt tantebarn bor også i vikersund 🙂 Håper dere får noen fine dager :)Ta gjerne en titt innom siden min 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg