DATE WITH MY BESTIE

God kveld fininger! Hvordan har dagen deres vært? Min har vært fin, og hadde en veldig koselig avslutning. Jeg har nemlig vært noen timer med Oona. Det er lenge siden vi har vært bare oss to, og i det hele tatt lenge siden vi har møttes. Så det var veldig godt å se henne igjen. Vi var ute å spiste på Salt & Pepper, som forresten har 100,- for alle rettene deres denne uken. Maten der er så god og ekstra gøy er det at de har jubileumstilbud på rettene deres. Oona er forresten en av mine beste venninner. Vi møtes sjeldent, men vi veit at vi alltid har hverandre om det er noe. Hun stiller alltid opp og jeg er så takknemlig for å ha den jenta i livet mitt! Skravla går alltid i ett mellom oss, og det var godt å kunne snakket ut litt og gi hverandre litt oppdateringer på livet. For er det noe som er viktig for meg så er det hvordan andre har det, og om det er noe jeg kan gjøre for dem. 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg