EN KOSELIG HELG

Hallo og god kveld! Hvordan går det? Og ikke minst hvordan har helgen deres vært?

Min har vært bra! Hatt koselig besøk av kusinen min, kjæresten hennes og tantebarna mine. Vi har kost oss så mye med leking, baking av skolebrød, god mat og ikke minst mye glede og latter. Gleder meg allerede til å se de igjen.

Nå er det straks kvelden her for min del, ville bare stikke innom å ønske dere en god natt. Også håper jeg at dere får en fantstisk uke og at den står etter deres forventinger!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg