DYRLEGE, BESØK HOS FAMILIEN OG BABYKOS

Hallo og god kveld! Eller skal jeg si natt..? Dagen startet tidlig her i dag. Milla hadde time hos dyrlegen klokka ni, og var der de neste tre og en halv timene. Fikk beskjed at det skulle ta en og en halv time, så kan love dere at jeg var litt nervøs. Heldigvis hadde alt gått bra, hun var naturligvis litt groggy etterpå. Eller har formen hennes vært bra siden og i skrivende stund ligger hun ved siden av meg.. For dere som ikke har fått det med dere så hadde Milla til til tannrens. Ellers er jeg hos kusina mi, kjæresten hennes og tantebarna mine, med minstemann på fanget. Vi har hatt en koselig dag og kost oss i hverandres selskap. Koser meg så mye når jeg er her! Er så deilig å bare kunne nyte livet med familien. Nå skal vi alle ta kvelden her for øvrig, kjenner det blir deilig nå. Så stikker egentlig bare innom for å ønske dere en god natt.  

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg