UKENS SPØRSMÅL #66- DOGGY, NIPPELPIERCING, ANTALL BARN I FREMTIDEN..

SVARENE PÅ DENNE UKENS SPØRSMÅL 

Brynene dine er mye finere når du ikke sminker de, kan du prøve å bruke litt mindre farge på de? 
Tusen takk! Kan alltids prøve det ja. 

Hva betyr Doggi? Var noen venner som tulla med det og lo. Jeg skjønte ikke hva de mente. 
Spørs helt hvem sammenheng du mener. Men du mener kanskje Doggy? Det er i så fall en sexstilling

Har du nippelpiercing/eller kunne du tenke deg det? Synes du det er fint?
Nei det har jeg ikke og kunne ikke tenke meg det heller. Når det kommer til om jeg synes det er fint så spørs det veldig, kan være fint på noen.  

Hvor mange barn vil du ha i framtida? Jeg vil ha mange! Kanskje 6. 
Kunne tenke meg mange barn, synes det er kjedelig å bare ha en levende søster selv, selv om jeg er veldig glad i henne og glad jeg har en søster i det minste. Men jeg vil ha minst tre barn, om jeg i det hele tatt kan få barn- for det er ingen selvfølge. Kunne gjerne hatt 5-6 barn også altså, hehe! 

Hvordan sex liker du? 
Litt usikker for å være helt ærlig, ønsker å teste ut mer før jeg kan svare på det. 

Åssen kan du være tante til ungene til kusinen din når du bare har en søster? 
Er ikke biologisk tante for de. Men jeg er fadderen til Sander, stiller alltid opp om de trenger det og er som en tante for de. Kusinen min og kjæresten hennes ser hvert fall på meg som det, og Jenny kaller meg det, noe jeg synes er så koselig! 

 

Noe du lurer på til neste ukens spørsmål? Spør i vei!

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

1 kommentar
    1. Kunne du ha laget et innlegg om den nye hudpleierutinen din? Synes alltid sånt er skikkelig interessant å lese 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg