HENVISNING TIL HUDLEGE

Over en lang periode, kanskje flere år nå, har veldig mange kommet med tips og råd om kremer de har fått fra lege, hudlege og andre tips i forhold til kvisene og urenhetene mine. Jeg har selv tenkt på å dra dit før disse kommentarene har kommet inn, men har alltid hatt en skrekk for å dra til legen. Men forrige uke bestemte jeg meg endelig for å bestille meg legetime, fordi jeg i 1,5 år nå har hatt mange hvite prikker på ryggen og haken, og litt i pannen. Det har vært fryktelig ubehagelig og klødd en del. Onsdag hadde jeg time, og fikk undersøkt dette. Må innrømme at jeg tenkte det verste, men ble lettet over svaret jeg fikk fra legen om det. Etter hva jeg husker så mener jeg legen sa jeg hadde mye talg eller noe lignende i kroppen, og jeg fikk derfor noen kremer jeg skal bruke på dette og urenhetene mine. Vi ble også enige om å henvise meg til hudlege, så jeg slipper å ha så mye av disse urenhetene og kvisene. Det at jeg har hatt så mange kviser har jeg ikke tenkt så mye over, for det er veldig vanlig. Men jeg må innrømme at det hadde vært veldig deilig å slippe det, og ser frem til forandringene på huden i tiden fremover. 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

3 kommentarer
    1. Så flink lege du har. Håper produktene vil hjelpe 🙂
      Jeg er 25 år og sliter med mye kviser i ansikten og nakken. Har vært selv til legen og privat hudlege, men de kunne ikke hjelpe meg. Har fått ny fastlege nå, og håper hun vil hjelpe 🙂 Er veldig sjenerende med kviser hvertfall i min alder.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg