DAGENS STORE FLAUSE..

PHOTOSHOOTEN GIKK IKKE HELT SOM PLANLAGT..

Hei dere! Hvordan går det? Med meg går det greit. Har hatt noen fine dager nå, og kost meg masse, til tross for at jeg har en del tanker som styrer føleslene mine. Men det var ikke det jeg skulle snakke om nå..

Hadde i utgangspunktet ikke tenkt til å fortelle dere dette, men synes det i grunn er litt komisk, så la gå.. Marthe og jeg hadde i dag en aldri så liten photoshoot. Gjennom kameraet så det ut til at det ble enn masse fine bilder, og jeg var veldig fornøyd. Av bare meg selv ble det nok rundt 1000 bilder. Yes, endelig har jeg mange nye bilder til bloggen var tanken. Da vi kom hjem kom det en kommentar inn på snapkontoen min, hvor det da stod: “Bare lurer på noe, har du lagt merke til at du har bare løsvipper på det ene øyet? Jeg så det ikke med en gang skjønner du så tenkte kanskje du ikke hadde sett det?” med vedlagt da med latterfjes og hjerte. Fikk da litt panikk og kunne ikke skjønne hvordan en løsvippe som jeg hadde limt på ganske godt kunne dette av. Etter litt videre sjekk med bilder jeg selv tok av meg selv før shooten viser det seg at jeg har ikke har tatt på meg denne allikevel, og har da gått med en løsvippe i hele dag uten at noen har merka det. Klandrer overhode ingen for det, men jeg kan ikke skjønne selv engang hvordan jeg ikke har merka det etter å ha sett meg i speilet og tatt flere selfies gjennom dagen. 

Hvordan et så fint bilde bare kan snus om…

Jeg må innrømme at jeg er litt flau over meg selv. Jeg har lagt ut så mange bilder og videoer på Snapchat kontoene mine @adalsjenta og @adalsjentablogg i dag.. Nå er ikke jeg er en person som bryr meg så mye om hva andre måtte mene, og heller ikke denne gangen. Men jeg liker å føle meg vel ovenfor andre, så det handler mer om min selvfølelse og hvor mye mindre pen jeg følte meg da jeg fikk se disse bildene på datamaskinen. Marthe er god da og har forslått at vi kan ta nye bilder, men jeg føler at det ikke blir det samme. Tok så mange fine bilder med hundene også, og bilder får man aldri like. Heldigvis kan jeg hvert fall redigere på meg vipper. Pleier aldri å redigere bildene mine, men tenker det er innafor denne gangen, eller hva? Hehe! 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg