UKENS SPØRSMÅL #65- JUSTIN BIEBER, TABLETTER MOT KVISER, MISBRUKT..

SVARENE PÅ DENNE UKENS SPØRSMÅL

Kan du begynne å videoblogge? 
Har en YT-kanal, men oppdaterer veldig sjeldent. Du kan allikvel sjekke den ut om du ønsker ved å trykke her. Har et par videoer som kommer til å bli posta der i løpet av kort tid. I tillegg driver jeg en Snapchat konto hvor jeg vlogger så og si hver dag om ulike temaer, viser innkjøp og deler hverdagen min. Adalsjentablogg heter jeg der. 

Har du noen anelse om hva du vil jobbe med etter hvert? Eller utdanne deg som? 
Jeg er veldig usikker, men har veldig lyst til å hjelpe andre mennesker, så tenker noe innenfor det. 

Kan du vise innkjøp fra London? Elsker bloggen din! 
Veldig mange har spurt meg om dette, og det skal jeg. Tar bare litt tid, men skal prøve å få den ut i løpet av uka. Tusen takk <3 

Så du Justin Bieber og dama? 
Det gjorde jeg, hehe! 

Hvorfor reagerer du sånn på at folk anbefaler hudlege tips til deg? Og sier det kanskje ikke funker for alle viss du ikke har prøvd? Og det du gjør funker jo tydeligvis ikke heller.. 
Mulig jeg har formulert meg feil eller at du har misforstått. Over lang tid nå har jeg fått anbefalinger om både det ene og det andre. Det er ikke det med hudlege jeg reagerer på, men det er hvilke type tabletter folk anbefaler skal fungere, for det fungerer nødvendigvis ikke for alle. Sånn er det med det meste, og derfor mener jeg det blir feil at ufaglærte mennesker skal anbefale meg konkrete tabletter. Hudlege har jeg vurdert, men det er som sagt hvilke type tabletter folk anbefaler. I litt over en måned nå har jeg brukt renseprodukter som jeg føler har gjort huden min mye bedre. Den føles mye renere og ser mye renere ut, så det blir feil å si at det ikke fungerer bra for meg, men det får være opptil hver og en å bedømme.. 

Hvor mange ganger legger du ut på bloggen du er blitt misbrukt?
Har ingenting med at jeg vil si flere ganger at jeg har blitt det, men jeg vil gjerne skrive alle tanker, følelser og meninger rundt dette i flere innlegg. Blir rett og slett for mye å skrive i et innlegg for min del om jeg skal skrive om alt fra start til slutt med selve overgrepene, anmeldelsen, rettsaken og alt annet. Jeg har dessuten aldri fått bearbeidet dette, og det å skrive om det gjør ting mye lettere for meg. I tillegg veit jeg at det kan hjelpe mange i samme eller lignende situasjoner. 

 

 

Noe du lurer på til neste ukens spørsmål? Spør i vei 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

6 kommentarer

Siste innlegg