JEG TRENGTE DETTE..

Jeg føler meg egentlig som en ganske sterk person psykisk, men vi alle har noen vonde og såre punkter i livet. Sånn i bunn og grunn så bryr jeg meg minst lite om hva andre måtte mene om meg og det jeg gjør. Men enkelte dager så kan jeg også føle på det for å være helt ærlig. Over en lang periode så føler jeg at det har hopet seg opp med ting som andre mener om meg i en negativ retning. Jeg kjenner ofte på en følelse av at jeg ikke er bra nok og trenger bekreftelser. 

En person jeg ofte snakker med når ting er vanskelig og tøft er kusinen min Tonje. I dag ringte jeg henne som mange andre ganger og snakket rett fra levra og fortalte om noe som plaget meg. Og det har jeg gjort flere ganger den siste tiden, fordi når jeg prøver selv å løfte meg opp er det alltid noe som skal trykke meg ned. Før samtalen hadde Tonje snakket om at hun ønsket noen bilder av oss som hun kunne poste på bloggen sin, og litt senere på kvelden etter samtalen ble jeg tagget på Facebook. Og jeg vil så gjerne dele det med dere..

Ingen har noen gang sagt noe så koselig til meg, så mange gode og fine ord! Jeg ble så rørt da jeg satt på bussen hjem å leste det. Jeg er så heldig som har så gode mennesker i livet mitt! Det som ga meg en ekstra oppvekker eller påminnelse, var da hun beskrev at jeg er en person som er seg selv og som ikke føler strømmen. For selv om mange vil både dømme og forhåndsdømme meg, så veit jeg at det jeg gjør er viktig når det gjelder åpenheten min og at jeg har et stort hjerte med plass til mange fine mennesker som jeg ønsker alt godt!

Jeg veit ikke helt hvor jeg vil med dette, men jeg synes Tonje fortjener litt ekstra kjærlighet og godhet. Ikke bare fordi hun skrev dette innlegget. Men fordi hun er en så fantastisk person med et hjerte av gull. Og jeg veit det ville bety så utrolig mye for henne om dere klikket dere inn på bloggen hennes. Hun står på og jobber med bloggen, og endelig har jeg fått henne til å holde ut litt mer enn et par dager. Klikk her for å komme til bloggen hennes. 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg