HVA VIL DERE LESE OM?

Hei dere! Hvordan går det? Nå er det et par timer siden vi kom hjem fra tre fine dager hos Martin. Har vært veldig deilig å komme seg litt ut fra husets fire vegger, og få litt annet å tenke på. I skrivende stund så sitter jeg å nyter en kopp kakao. Har også tatt på meg en ullgenser, for her var det ikke akkurat varmt da vi kom hjem.

Men over til noe annet. Jeg ønsker å inkludere dere litt mer i hva jeg skal skrive om på denne bloggen. Først og fremt så skriver jeg er her for min egen del, for å få ut tanker, følelser og meninger. Men jeg er også veldig opptatt av andre. Jeg veit at mye av det jeg skriver kommer til nytte hos dere, noe jeg vil fortsette med. Sånn generelt hvert fall så ønsker jeg å høre med dere om hva dere vil lese om mer her? Noe dere savner eller vil ha mer av? Hit me up! Ellers vil håper jeg at dere har hatt en flott uke, og at dere får en fin kveld videre!  

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

12 kommentarer

Siste innlegg