KJØKKENET/SPISESTUEN MIN

LITT BILDER FRA LEILIGHETEN

Hei dere! Hvordan går det? I skrivende stund er hundene og jeg på besøk hos Martin. Her skal vi være noen dager, noe som blir veldig godt. Jeg har mye å tenke på om dagen, så da er det godt å komme seg litt bort og få litt annet å tenke på. 

Før jeg dro til han i dag så ryddet jeg ordentlig opp både på kjøkkenet, spisestuen og stuen. Ikke at det var så rotete, men det var allikevel litt her og der, som skulle andre plasser. I tillegg byttet jeg putetrekk på putene mine i sofaen, siden det stod “Hello Summer” på de jeg har hatt på i sommer, og nå er jo den faktisk over dessverre.. Vasket også over alle overflater og støvsugde, så må si at det blir deilig å komme hjem til å ha det ryddig. Vel, hadde bare badet, gangen og rommene mine sett sånn ut også da, hehe. Ser forsovet ikke så ille ut der heller, men skal gå over de rommene når jeg kommer hjem. Elsker å ha det ryddig, og når jeg har det ryddig, synes jeg allikevel at det er gøy å pusle litt med detaljer som for eksempel bilder eller annet pynt. Tenkte siden det først var strøkent så kunne jeg vise dere litt bilder fra kjøkkenet og spisestuen min, siden det er veldig mange som har spurt om flere bilder fra leiligheten. Må bare beklage for litt dårlige bilder, men lyset her i leiligheten er helt elendig.. Har forresten opprettet en ny spalte på bloggen nå som heter interiør, gleder meg til å dele masse bilder i denne spalten fremover! 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

4 kommentarer

Siste innlegg