UKENS SPØRSMÅL #64- HUDLEGE, ANALSEX, LAPPEN..

SVARENE PÅ DENNE UKENS SPØRSMÅL

Har du vært hos hudlege? Anbefaler deg å begynne på Diane, de hjelper kjempe masse 🙂
Dette spørsmålet får jeg ofte, og for å svare på det først og fremst, nei det har jeg ikke. Så bra at du har fungert for deg, men det betyr nødvendigvis ikke at det fungerer for alle, det er veldig viktig å huske på! Jeg får ofte anbefalinger fra dere, noe jeg setter veldig stor pris på. Hudlege hjelper kanskje, men ikke bestandig samme type behandling. Altså det finnes så utrolig mye forskjellig man kan gjøre mot kviser og uren hud, men vi alle er forskjellige, og da fungerer som sagt ikke alt for alle. 

Hva er ditt forhold til analsex? Har du hatt det før? 
Det er helt naturlig å prøve ulike ting og finne ut hva man liker og ikke. For noen så er dette det beste de veit, og for andre deres verste mareritt. Jeg har ikke hatt det, og har heller ikke noe ønske om å prøve det ut. 

Har du lappen/bil? Hvis ikke: har du tenkt til å ta lappen?
Jeg har ikke lappen/bil enda. Har egentlig bare teoriprøva, langkjøring og oppkjøring igjen. Skal starte opp igjen etter hvert. 

Hvis du vil melde deg på Paradise Hotel, hvorfor venter du egentlig? Tror det hadde gjort at bloggen din hadde fått masse lesere og du kunne blitt toppblogger!! Synes du faktisk burde gjøre det på årets sesong.
Fordi jeg er litt usikker for å være helt ærlig, er det virkelig noe for meg eller ikke? Jeg tror jeg kunne gjort det bra og at det hadde vært en opplevelse for livet, men jeg er usikker som sagt. 

Synes overhode ikke at du skryter over pengene du får! Synes du har et veldig sunt forhold til penger hvor du setter pris på alt du får osv, det virker hvert fall sånn! Men jeg lurer på angående jobb: Hva slags jobber søker du på? Er veldig mange deltidsjobber der ute som for eksempel butikkarbeider osv hvor du kan tjene egne penger og få erfaring fra. Dette vet du nok naturligvis selv, men det å søke på mange ulike deltidsjobber vil kanskje hjelpe deg i veien å gå videre med videre utdanning og karriere. 
Så bra du har fått det inntrykket, for det er akkurat det jeg vil fram til! Søker oftest på butikker jobber, da jeg føler det er det jeg har størst sjanse til. Søkt på litt annet, men har ikke fått noe særlig napp på noe. Han på kurset har sett cv og søknadene mine, og sagt at de ser veldig bra ut. Så er litt kjipt at det ikke har dukket opp noe for meg enda. Og for å svare på det siste så søker jeg kun på deltidsjobber. På nåværende tidspunkt vil jeg ikke klare en 100% stilling. 

Kan du ha en fest sminke video soon?
Det kan jeg absolutt! 

 

 

Noe du lurer på til neste ukens spørsmål? Spør i vei 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

12 kommentarer
    1. Hvorfor reagerer du sånn på at folk anbefaler hudlege tips til deg? Og sier det kanskje ikke funker for alle viss du ikke hsr prøvd? Og det du gjør funker jo tydeligvis ikke så bra det heller…

    2. Anonym: Mulig jeg har formulert meg feil eller at du har misforstått. Over lang tid nå har jeg fått anbefalinger om det ene og det andre. Det er ikke det med hudlege jeg reagerer på, men det med hvilke type tabletter folk anbefaler skal fungerer, for det fungerer ikke nødvendigvis for alle. Sånn er det med det meste, og derfor mener jeg det blir feil at ufaglærte personer skal anbefale konkrete tabletter. Hudlege har jeg vurdert, men det er som sagt hvilke type tabletter folk anbefaler.
      I litt over en måned nå har jeg brukt renseprodukter som jeg føler har gjort huden min mye bedre. Den føles mye renere og ser mye renere ut, så det blir feil å si at det ikke fungerer bra for meg, men det får være opptil hver og en å bedømme..

    3. Hei! Jeg som faglært innen dette er helt enig med deg når det konmer til anbefalinger av medikamenter! Er så veldig mye vi må ta hensyn til når vi legger opp behandling. Nå er ikke jeg hudlege, men hudterapeut. Akkurat nå er jeg sykepleierstudent og utdanner meg som dermatologisk sykepleie. Så jeg jobber tett med hudleger. Og dem er så fryktelig flinke! Så jeg anbefaler deg så veldig å ta turen! Dem har så mye kunnskap om dette! Samme har vi hudterapeuter!
      Men det er deg tilslutt som bestemmer! Men husk også at det som gir deg disse akneutbruddene kan være noe fra innsiden. Og det kan ikke den beste hudpleierutinen hjelpe med langsiktig

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg