WELCOME OCTOBER

IT`S A NEW MONTH

Ny dag, ny uke, ny måned og nye muligheter. Wow, nå ble det mye nytt på en gang her, men kanskje det i grunn er litt bra også? Starte på blanke ark og sette seg mål som man kan jobbe med den kommende uken eller måneden. Jeg pleier ofte å legge ut “x ting jeg vil gjøre i måneden”, men denne måneden har jeg bevisst hoppet over dette. Det er mye jeg vil gjøre denne måneden, i tillegg til å være en del med venner. Det er obligatorisk. Jeg er en veldig sosial person, og får jeg ikke vært sosial på noen dager merkes det veldig på meg. Men denne måneden så føler jeg faktisk for å rette litt fokus mot meg selv også. Jeg fikk en skikkelig tankevekker i dag, som jeg tenker å fortelle dere om, om et par måneder. Det er ikke det at jeg vil være mer alene, for jeg synes jeg er nok alene fra før av. Men det er mer det å bruke tiden til noe bra og meningsfylt når jeg er alene. 

Dagen i dag har vært nokså rolig. Startet først med psykologtime, også har jeg jobbet litt med bloggen, sett på serie og snakket med venner. I tillegg har jeg tatt meg en kjøretur på mopeden. Jeg fikk den endelig til å starte etter å ha stått stille et par uker nå. Det var godt å kjøre litt igjen. Få lufta tankene og bare være meg. Kjenne at man lever. En ok start på måneden. 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg