LONDON I BILDER #3

PRIMARK, LONDON EYE, JUSTIN BIEBER, SPILL HALL, LONDON BRIGE…+++

Klare for litt flere bilder fra London-turen? Dette er bilder fra dag to, hvor vi brukte flere timer på Primark og var innom flere andre spennende butikker. I tillegg tok jeg London Eye alene, siden de andre ikke ville ta den. Så jeg endte med å kvinne meg opp å spurte noen tilfeldige folk som tok den med meg om de kunne ta bilde av meg, fordi jeg hadde så lyst til å ha et bilde som minne av at jeg hadde tatt den. Synes det var litt skummelt helt ærlig, men hadde så lyst på bilde av meg der. En ting er å ta bilde fra utsikten der, men det er noe helt annet å kunne vise fram bilde av deg selv hvor man ser du har tatt den. På veien til London Eye var det en folkemengde rundt en bil, hvor vi fant ut av det var Justin Bieber som var inni. Han skulle ta London Eye sammen med kjæresten sin. Selv om jeg ikke er fan, så var det litt gøy å se han må jeg innrømme. 

Så var vi innom et lite tivoli. Dårlige greier, så vi gikk fort vekk derfra. Videre så fant vi et spill hall. Jeg var i grunn utrolig sliten og hadde så vondt etter alt gåingen, så endte med å bare knipse litt bilder mens Pernilla prøvde ut noen av spillmaskinene. På kvelden så vi på London Brigde, hvor jeg følte jeg fikk tatt noen fine bilder. Spurte faktisk en tilfeldig mann om å ta det første av dem. Herregud så snille folk er der. Veit man bør trå varsomt og etter min mening gjorde jeg det også. Så jeg at noen prøvde å ta bilde av seg selv med noe, så spurte jeg forsiktig om jeg skulle ta bilde av dem, også spurte jeg bare personen det gjaldt om h*n kunne gjøre det samme for meg. 

Ble virkelig en fin dag med gode minner å se tilbake på

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

8 kommentarer
    1. Så fine bilder, var på
      Samme spillehall og steder da jeg var i London for 3 uker siden også. Er en så fin by. Virker som dere har storkost dere. Er så moro å oppleve nye land/steder man blir så
      Rik på gode minner og opplever som man lever lenge på. Har dere planer for noen flere turer fremover da? Klem Camilla. <3 🙂

    2. Anbefaler å bruke litt tid på etterarbeid av bilder, som for eksempel å rette opp bilder og endre på lysstyrke osv 🙂

    3. Camilla: Ååh, så gøy! Det gjorde vi virkelig, håper du gjorde det samme!

      Det er det absolutt! Har ikke planlagt noen flere turer foreløpig, men er mange steder jeg ønsker å oppleve 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg