DAGER FYLT MED GLEDE OG LATTER

Nå har jeg kommet hjem igjen til leiligheten min i Hønefoss. Eller jeg kom for så vidt hjem i går da vel og merke, har bare ikke rukket eller hatt ork til å sette meg ned for å skrive et innlegg før nå. Hundene kom også hjem i går, så det var veldig koselig! Har jo ikke sett dem på over en uke, så jeg har savna dem veldig kan man si. Var to pelsbarn som hadde savnet mammaen sin også, for å si det sånn, hehe.

Jeg har hvert fall hatt noen fine dager hos kusina mi, kjæresten hennes og tantebarna mine. Vi har kost oss så mye i hverandres selskap og gjort hyggelige ting sammen. For å beskrive det kortest mulig, så var det dager fylt med glede og latter! 

Er så heldig som får være en av fadderne til Sander, og tante til dem begge to. Tenk å ha den tilliten til noen! Må også bare si at jeg er så misunnelig på foreldrene deres som har to flotte barn. Har så lyst på barn selv! Enn så lenge så får jeg nøye meg med å hjelpe til med tantebarna. Men bare det føles helt fantastisk, og er noe jeg ikke ville byttet ut mot noe! 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg