UKENS SPØRSMÅL #63- PENGER FRA NAV, LIVS KJÆRLIGHET, FRANK LØKE- SAKEN..

SVARENE PÅ DENNE UKENS SPØRSMÅL 

Hvorfor skryter du av at du får penger fra nav? Du burde seriøst få deg en jobb. Du kunne jo hatt en jobb vist du har bare hadde fullført utdanningen din for da hadde du hatt en jobb nå!! Det er ikke så vanskelig og få en jobb.
Hmm, føler egentlig ikke selv at jeg skryter av pengene jeg får fra nav. Det er ikke noe jeg er stolt over, men heller ikke skammer meg over. Jeg prøver å få meg en jobb, men det er overhode ikke enkelt.  Det er lite jobber som jeg er kvalifisert til, noe jeg er helt ærlig om. Jeg søker for harde livet, og gjør det jeg kan.. Men på en måte må jeg få inn en inntekt enn så lenge også, så derfor er dette den beste løsningen inntil videre. Hvem utdanning skulle jeg ha fullført? Jeg gikk to innen helse, og hadde aldri noen ønske om å bli helsefagarbeider. Derfor valgte jeg påbygg, men jeg aner ikke hva jeg vil bli, og jeg føler meg heller ikke frisk nok til å fullføre en utdanning nå heller. 

Ville du ha møtt ditt liv kjærlighet eller vunnet 1 million dollar? 
Om jeg måtte velge enten eller, så ville jeg valgt møtt min livs kjærlighet. Men om jeg kunne først vunnet 1 million dollar også møtt min livs kjærlighet så ville jeg gjerne gjort det altså, hehe! 

Hva synes du om Frank Løke saken?
Synes i grunn han har fått mer pepper enn fortjent. Var artig at han danset i boratdrakt egentlig. For selv om han er med i en dansekonkurranse, så må ikke hele kroppen hans skjules for det nødvendigvis. Litt gøy at man skiller seg ut og gjør noe utenom de vanlige. 

Hvem er din favoritt på skal vi danse? 
Martine Lunde og Aleksander. 

Favoritt film? 
Fifty Shades (alle). 

Kunne du ha vært skuespiller? Du hadde passet så godt til å spille inn lydbøker. Du har så behagelig stemme å høre på! <3
Om jeg hadde hatt en sjukt bra talent, så ja! Så utrolig koselig og ikke minst gøy å høre, tusen takk

Har du vær hos legen angående huden din? Ei venninne fikk noen tabletter som hjalp ekstremt mye. 
Nei det har jeg ikke. Så bra det hjalp henne! 

Når skal du vise innkjøp? 
Akkurat nå er jeg ikke hjemme, men kommer nok til å vise så fort jeg er hjemme tenker jeg. 

Kan du lage et innlegg om sminken du bruker? Enten sminkekolleksjon eller de produktene du bruker til hverdags? 
Det kan jeg selvfølgelig gjøre. Har skrevet om det tidligere, men mye har endret seg siden da. 

Hvordan kommer du på ting å skrive om? 
Noen ganger så bare sitter jeg å tenker også kommer ideene fallene ned (haha), andre ganger snakker jeg med venner om ting, eller søker opp inspirasjon på nettet. 

Hva tror du interesse blogglesere mest? 
Mine lesere tror jeg helt ærlig synes sex er mest spennende å lese om. Mulig jeg tar feil, men det er det jeg får flest lesere på. Personlige ting har jeg også følt at det er stor interesse for. 

 

 

Noe du lurer på til neste ukens spørsmål? Spør i vei 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

11 kommentarer
    1. Syntes overhode ikke du skryter over pengene du får! Syntes du har ett veldig sunt forhold til penger hvor du setter pris på alt du får osv, det virker hvertfall sånn! men jeg lurer på angående jobb: hva slags jobber søker du på? Er veldig mange deltidsjobber der ute som f.eks butikkarbeider osv hvor du kan tjene egne penger og få erfaring fra. Dette vet du nok naturligvis selv, men det å søke på mange ulike deltidsjobber vil kanskje hjelpe deg i veien å gå videre med videre utdanning og karriere.

    2. Anonym: Så bra du har fått det inntrykket, for det er akkurat det jeg vil fram til! 🙂 Søker oftest på butikkjobber, da jeg føler det er det jeg har størst sjanse til. Søkt på litt annet også, men har ikke fått noe særlig napp på noe 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg