JEG SKAL SLUTTE PÅ SONANS

LIVET MITT OM DAGEN

Jeg synes i grunn bloggen min har vært lite personlig i det siste. Eller på en måte har jeg delt noen personlige innlegg, men ingenting om min hverdag og hva som skjer i livet mitt om dagen. På en måte føles det ut som det skjer mye, men samtidig ikke, og da blir det så vanskelig å i det hele tatt dele noe.

Jeg er stort sett hjemme sammen med hundene, med venner, på kurs, Bris eller hos psykologen. Det er det! Ofte så ender jeg opp med å se serie i flere timer når det skjer lite på ettermiddagen, men prøver da å bruke tiden på å oppdatere bloggen eller gjøre husarbeid i stedet. Ikke alltid jeg føler for å gjøre det heller, men jeg tror det er lurt å ha noe å gjøre, for hvis ikke blir man bare sittende uten å gjøre noe meningsfylt. Og det kan man også bli sliten av i lengden. I går bakte jeg faktisk. Veldig lenge siden sist, men det var veldig gøy og det fikk tiden til å gå. Hadde også hyggelig besøk av noen venninner, så da gikk dagen. Blir som sagt sliten av å ikke gjøre noe i lengden også, så det var godt å bare la dagen gå. Skal forresten dele oppskrift med dere senere. 

Siden jeg føler at jeg har delt lite av hva som skjer i livet mitt den siste tiden, tenkte jeg å dele en forandring som skjer i disse dager. Jeg skal slutte på Sonans, altså det jobbsøkerkurset jeg har gått på et år nå. På fredag hadde jeg møte med karriererådgiveren fra kurset, nav og psykologen etter psykologen min sitt ønske. Planen var jo å få en jobb i løpet av kort tid. Hønefoss er et veldig vanskelig sted å få jobb, og i tillegg sliter jeg mye psykisk som har gjort at dette ble vanskeligere enn hva psykologen min først forutså. Så da var det greit å få tatt et møte på hva man kan gjøre annerledes eller om det finnes andre muligheter for meg. Vi ble enige om at jeg skal slutte på Sonans, og start med på et annet tiltak. Tiltaket mitt på Sonans går dessuten ut 6. November, og om vi ikke hadde hatt møtet vet jeg ikke hva jeg hadde endt opp med etter det.  Litt usikker på hvordan dette tiltaket fungerer, men det skal visstnok være bedre og at man får hjelp til å komme ut i jobb på en annen måte. Blir spennende, for det er ikke gøy å bare gå hjemme dag inn og dag ut over lengre tid etter min mening, så da er det godt å ha noe å kunne gå til. Jeg hadde på en måte siste dagen min der i dag, men skal innom etter Londonturen å takke for meg. Litt usikker på når jeg får svar på det andre stedet, men kan hende jeg får informasjon om det når jeg går innom Sonans etter turen. 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg