UKENS SPØRSMÅL #61- OVERGRIPEREN, HJEMLENGSEL, FØRSTE KYSS..

SVARENE PÅ DENNE UKENS SPØRSMÅL 

Hei! Har forslag til innlegg du kan lage. Kunne du lagd sånn matdagbok ish, så du viser hva du lager til middag noen ganger i uken? Gjerne prosessen også, men helst oftere oppdateringer rundt dette? Trenger inspirasjon og det er gøy å lese. 
Tusen takk for tips <3 

Fint skrevet ❤️❤️Kommer du til å fortelle bloggleserne dine hvem “han” er? Altså overgriperen.
Tusen takk! Jeg kommer aldri til å fortelle navnet hans, men kanskje relasjonen vi hadde til hverandre den dagen jeg er klar for det..

Når gråt du sist? 
I går. Det var mange grunner til det, men den største er fordi det gjør så vondt at enkelte i familien har kontakt med han som misbrukte meg seksuelt. Det gjør forferdelig vondt, og ofte er det vanskelig å hjelp fra de om jeg trenger det.. Heldigvis så ordna det seg med hva som var hovedproblemet og som jeg trengte hjelp til i går, men allikevel så sitter jeg med denne følelsen siden dette er fremdeles realiteten. 

Hvor høy er du?
Jeg er 166cm høy. 

Har du hatt hjemlengsel siden du flyttet ut? 
Tjaa, et par ganger. Enkelte ganger har jeg følt meg så ensom fordi det har ikke vært noen å være med, og når jeg bodde hjemme hos pappa var han stort sett alltid hjemme. Men samtidig så kjennes det veldig godt å bo for seg selv, og kunne aldri flyttet hjem igjen. 

Når fikk du deg ditt første kyss? 
Hmm.. litt usikker, men tror det var i sjuende klasse. 

Hva betyr adalsjenta? 
Det har jeg faktisk skrevet om i dette innlegget. 

 

Noe du lurer på til neste ukens spørsmål? Spør i vei 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg