GIRL TALK

DET SOM KAN VÆRE FLAUT OG UBEHAGELIG.. 

For en veldig lang tid tilbake (veit ikke om så mange av dere husker det engang), så la jeg ut et innlegg hvor jeg først og fremst skulle starte med disse “Lets talk about sex”- innleggene. Jeg ville samtidig starte med girl talk, men har vært veldig usikker på hvordan jeg skulle gjøre det, når jeg skulle legge ut disse innleggene, og ikke minst hva jeg skal skrive om. Det er jo mye jeg gjerne kunne skrevet om, men som kanskje ikke dere finner like spennende. Men tenker å snakke om typiske jenteproblemer som mensen, pupper, gutter og forelskelse, mobbing, drama og prevensjon for å nevne noe. Hva tenker dere? Hva kunne du tenke deg å lese om i disse girl talkene?

Det er mange som synes det er flaut å snakke med foreldre, helsesøster og venner om slike ting, og jeg vil da gjerne være en storesøster for dere som kan finne dette ubehagelig. Jeg har hvert fall bestemt meg for å komme med slike girl talk litt fremover uten å fokusere på alle disse detaljene som jeg har nevnt over, men som sagt så må dere mer enn gjerne komme med forslag til hva dere ønsker å lese om. Så legg gjerne igjen en kommentar på dette! 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

3 kommentarer
    1. Jeg syns Girl Talk godt kan ta opp litt.. hva tenker egentlig de Lause gutta, og får de fler jenter pga rykter eller færre?
      Bare så det der innslaget med jentene i senga med den ene gutten.
      Jeg tipper det stort sett er spill for kameraet, men.. ?
      Har gutter noe å lære av Girl Talk?
      Og er Guy Talk så veldig forskjellig?
      Litt utafor det fysiske, men innafor når det gjelder følelser, mobbing og drama – så jeg våget meg å foreslå…

    2. Tenker du kunne kalle det “Let’s talk” også kan du snakke om såkalte jenteproblem. Men siden mange av problemene også gjelder gutter så er det bedre å kalle det let’s talk? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg