HVIS JEG MÅTTE VELGE..

ULIKE DILEMMAER 

Alltid ha klærne på vrange eller å montere et IKEA møbel hver dag?
Montere et IKEA møbel hver dag. Herregud det ville nok blitt slitsomt, men de minste og enkleste tingene derfra er vel innafor også? Haha! 

Alltid blende det du spiser eller ha ketchup på alt du spiser?’
Ketchup på alt jeg spiser. Bare tanken på å få alt maten blendet gjør meg nesten dårlig. 

Eivind Hellstrøm kritisere all mat du lager eller spise fjordland til alle måltider?
Alt annet en Fjordland takk, synes den maten er smakløs. Om Eivind Hellstrøm skulle kritisere all maten jeg lagde så hadde jeg i det minste blitt flinkere til å lage mat også, hehe. 

Slutte med såpe i dusjen eller slutte å bruke deodrant?
Oi, denne var veldig vrien… Hmm, måtte nok blitt slutte å bruke deodorant altså, for om jeg ikke kunne brukt såpe i dusjen ville jeg aldri følt meg ren igjen. 

Mistet syn eller hørsel?
Nok et vanskelig dilemma. Selv hvor vanskelig det hadde blitt for meg å aldri høre stemmen til de rundt meg igjen, så ville jeg heller kunnet se dem.

Kvalm hver dag eller hodepine hver dag?
Hodepine hver dag. For et par måneder tilbake var jeg så utrolig dårlig og da innså jeg hvor ille det faktisk føles å være så kvalm.

Gå alle steder du skal eller miste begge beina?
Gå alle steder jeg skal. Ser ikke akkurat for meg å måtte sitte i rullestol, mens jeg er ute på tur med Milla og Michelle. Ikke fordi jeg ikke tror at folk kan det altså, det er jo flere som sitter i rullestol som har dyr. Men Michelle hadde nok dratt meg over ende med en gang hun så en katt eller syklist. 

Være kjempe høy eller kortvokst?
Spørs hva man definerer som kjempe høy, men om det skulle vært rundt 180, så kunne jeg heller tenke meg (tror jeg.) 

Rik og ikke særlig kjent eller OK med penger og kjendis?
Ok med penger og kjendis.

Rumpen i ansiktet eller ansiktet i rumpen?
Like jævlig ville det vil blitt uansett, så denne er jeg usikker på altså.. 

Vært zombie, vampyr, heks eller varulv?
Hadde nok vært sykelig redd og ikke hatt det bra med meg selv om jeg var en av disse tingene.. 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg