FAVORITTPLASSEN I LEILIGHETEN MIN

SMINKEBORDET // KONTORPLASSEN MIN

Tenkte å vise dere litt bilder fra leiligheten fremover, siden det har vært så stor interesse for det i lang tid nå. Jeg har bodd her i fire måneder øyeblikkelig så det er kanskje på tide? Starter med min absolutt favorittplass i leiligheten, og her jeg kanskje bruker mest tid- nemlig sminkebordet/kontorplassen min. Her sitter jeg som oftest om morgenen å sminker meg og utover dagen jobber jeg med bloggen eller andre ting. Dere ser vel egentlig mest preg av at det er et sminkebord med tanke på organiseringen av diverse sminke, koster, beautyblendere og pads. Men det er også veldig ryddig og god plass til å kunne jobbe med de tingene jeg ønsker med pc-en min. Sminkebordet mitt er satt sammen av en skrivepult og en smal kommode fra IKEA. Dere ser det ikke så godt ut i fra bildene, men jeg har flere skuffer med full organisering av sminken min med kurver fra Europris som jeg har tatt nærmere bilde av under. 


Concealer- brynsprodukter- mascara og eyeliner- primer- fondation


Løsvipper- lipliner- leppepomader og leppestifter- blonzer og blush- pudder- øyenskygger


Ansiktsmasker- diverse (?)- paletter- speil


Toalettmapper- varmeprodukter til håret- diverse til negler og kvessere- hårpynt

 

Hva synes dere? 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

7 kommentarer
    1. Hei, så fint du har fått det, men jeg har ett tips! Hvis du kjøper et stort speil og henger over sminkebordet/pulten så vil rommet ditt føles mye større og det ser i tilegg penere og mer åpent ut. De har mange fine på f.eks IKEA til en billig penge. Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg