8 TING JEG VIL GJØRE I SEPTEMBER

Sommeren er over og første høstmåned er i gang. Det merkes for å si det sånn. Sommerkjolene mine kan sakte men sikkert legges bort, og varme klær tas frem. Jeg går siste kveldstur med hundene før det har blitt helt mørkt om kvelden, og snart må jeg nok ha på meg vanter mens jeg kjører moped også. Synes i grunn det er litt trist at sommeren er så og si over jeg. Liker sol og varme, og ikke minst føler jeg meg bedre humør av den fine og lyse tiden. Høsten derimot er veldig fin med bladene som faller ned og fargene som kommer frem, men det er noe med den mørketiden som gjør noe med humøret mitt altså. Regner med at det er flere som kan kjenne seg igjen i det..? 

HELLO SEPTEMBER 

🍁 Bruke mye tid med de rundt meg.
I skrivende stund er jeg på besøk hos kusina mi, kjæresten hennes og mitt nydelige tantebarn som jeg også er så heldig å få være fadder til. Virkelig en perfekt start på måneden. Ønsker å bruke masse tid med både familie og venner denne måneden. Ikke at jeg ikke føler at jeg gjør det ellers altså, så det er en ting som går igjen alle måneder egentlig. Det er jo så koselig, og jeg er så takknemlig for alle de fine menneskene jeg har rundt meg! 

🍁 London
Denne måneden skal jeg få oppleve en ny by og ikke minst et nytt land. Jeg gleder meg helt vilt! Bare 16 dager til vi drar!! 

🍁 Bloggarbeid
Nå som jeg er blitt en del av blogg.no sitt partnerprogram så kjenner jeg på enda større motivasjon til å jobbe hardere med bloggen. Jeg vil oppdatere hver dag med innlegg av bedre kvalitet og ikke minst med bedre bilder. Jeg har satt opp en plan med ulike innlegg som jeg ønsker å få ut hver dag i løpet av måneden, så tenker det er en god start å ha litt oversikt, eller hva? 

🍁 Bestille ny almanakk
Min personlige almanakk er på vei til å gå ut, og i den anledning må jeg så klart bestille meg en ny en. 

🍁 Varmere klær
Vi har offisielt kommet til den første dagen av en ny årstid. Det betyr at jeg sakte men sikkert dessverre rydde vekk de fleste av kjolene mine fram til neste år og heller finne fram strikkegensere og mer høst tøy. Liker ikke tanken på at det blir mørkere tidligere og at jeg må kle på meg mer fremover.. 

🍁 Spare penger
Siden jeg skal til London så skal jeg prøve å spare mest mulig. Kutte ut mest mulig unødvendige utgifter og bruke av det jeg har av mat og drikke hjemme. Skal droppe å se på reklamen de neste ukene for å slippe å bli frista med å kjøpe ting. 

🍁 Rense huden
Forrige måned begynte jeg å rense huden min. Tidligere har jeg gått lei etter en kort stund, men nå har det faktisk gått tre uker. Så jeg skal være like flink denne måneden til å huske på dette! 

🍁 Være flink til å variere mer på klærne i klesskapet. 
Jeg veit ikke med dere, men jeg har veldig lett for å bruke favorittplaggene i klesskapet mitt litt for ofte. Jeg har masse fine klær i skapet som bare ligger der uten å bli brukt. Jeg har flere ganger rydda i skapet, sortert og kasta ut mye. Tenker flere ganger at jeg skal bruke plaggene, men har lett for å velge det nyeste og fineste i stedet.. 

 

Hva er dine planer for måneden?

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg