ELVEFESTIVALEN 2018

EN DAG UTENOM DET VANLIGE

Fredags kveld ble jeg spurt av Pernilla om jeg ville bli med på Elvefestivalen dagen etter, noe jeg så klart ikke kunne si nei til. Jeg tenkte på forhånd at lørdagen kom til å bli en rar og trist dag for min del, med mye tanker og sånt. Så det var veldig godt å kunne komme seg ut å tenke på litt annet. Jeg er jo sjeldent på slike ting, så det ble en dag utenom det vanlige for å si det sånn. Jeg hadde aldri vært på Elvefestivalen heller, så det var ekstra gøy! Vi møtte også mammaen til Pernilla der og kjæresten hennes. Litt senere kom også tremenningen min, faren hennes og ei anna som vi alle kjenner. Det var mye å se på i de forskjellige bodene, båt konkurranser, tivoli og andre ting. Jeg vant forresten vindusviskere (jeg som ikke har verken lappen eller bil engang, haha), billetter til Stena Line, tepperens og litt andre ting. For en gang skyld har jeg litt flaks også, hehe! Ble en veldig koselig dag, og på toppen av det hele gikk jeg faktisk over 21 000 skritt i følge helse-appen på iPhonen min. 


 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg