SKOLE OG INKLUDERING

ET VIKTIG TEMA

Skolen er i gang for de fleste og jeg merker at jeg ikke har vært helt forberedt på det punktet. Altså ikke at jeg skal gå på noe skole nå, men jeg har alltid vært engasjert i dette her med skolestart. Jeg har stort sett fortalt om mine forberedelser og tanker rundt skolestart, men for andre år på rad så går jeg ikke på skole. Fremdeles så synes jeg dette er et viktig tema. Det er veldig mange som gruer seg til skolestart, og jeg synes det er så utrolig viktig å inkludere de som er utenfor. Gi et smil og si hei til de som sitter alene, spørre om person(ene) det gjelder ønsker å sitte med deg i lunsjen eller være med deg etter skolen. Det kan bety så mye for person(ene) som opplever dette. Jeg har selv opplevd utestengelse og mobbing, noe som jeg virkelig ikke unner noen, og det er nok derfor jeg også er ekstra opptatt av nettopp dette. Så dette er virkelig min oppfordring for det kommende skoleåret! 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

10 kommentarer

Siste innlegg