UKENS SPØRSMÅL #58- KJÆRESTE, BO ALENE, INTRIØR..

SVARENE PÅ DENNE UKENS SPØRSMÅL 

Har du lyst på kjæreste eller trives du best som singel? 
Hadde vært koselig med en jeg kan dele livet mitt med, men det er absolutt ikke noe jeg stresser med. 

Det så koselig ut! Ble det en bra fest? 
Ja, det var veldig koselig selv om vi bare seks personer. Vi hadde det så gøy med musikk, speak out, snakking, kake, snaks og alkohol innabords. 

Hvor kjøpte du den fjernkontroll boksen? Utrolig kul 😉 
Tusen takk! Den kjøpte jeg på en bensinstasjon på Bromma faktisk, men man kan også kjøpe den her. 

Trives du i ny bolig? 
Så hyggelig at du spør! Ja jeg trives veldig godt, 

Hvor bor du nå?
Jeg bor i Hønefoss. Ønsker ikke å fortelle nøyaktig hvor for min egen sikkerhet. Flyttet hit, fra Hallingby 6.mai, som er 3,5 måned siden.

 

Noe du lurer på til neste ukens spørsmål? Legg igjen en kommentar♥ 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

2 kommentarer
    1. Følger du med på Ex om the beach Norge ? Hva synes du om det? Og isåfall hvem er dine favoritter?
      Hva synes du om plastisk kirurgi?
      Har du noen verdensproblemer du bryr deg om? Eks: fattigdom, naturkatastrofer, sykdom, sult, barnearbeid?
      Bryr du deg om miljøet? Og tror du på menneskeskapte klimaforandringer?
      Har du spilt sims eller gosupermodell før?
      Favoritt blogger?
      Favoritt destinasjon?
      Topp 3 mest brukte apper? I stigende rekkefølge?
      En kjendis Crush ?
      Hvor høy er du?
      Din naturlig hårfarge?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg