JEG TRENGTE EN PAUSE

EI LITA UPDATE

Hei dere! Hvordan går det? Nå har det gått 10 dager utenom så mye som en lyd fra meg her på bloggen. Det å ta pauser herfra er noe jeg aldri pleier å gjøre. Det har vært både rart og deilig på samme tid, men jeg har virkelig trengt det! På denne tiden har jeg tenkt mye, hatt en del angst, hatt mye besøk og overnatting som jeg har kost med meg med, og gjort klart til innflytningsfest som jeg skal ha senere i dag. Føler jeg går å rydder og rydder hele tiden, og føler at det generelt ser bra ut her. Men så bra som det ser ut her nå, har det aldri gjort. Selv om det er en innflytningsfest har jeg latt det bli et snev av sommertema, skal vise dere litt bilder senere. Nå skal jeg avslutte innlegget å fortsette videre her, er mye som skal gjøres klart til gjestene kommer klokka 19. Ville bare stikke innom å si at, jeg lever! 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg