DENNE UKENS PLANER

Nok et innlegg som er kommet for seint ut, men siden vi ikke er kommet til mer enn tredje dagen av uka, så tar jeg allikevel min frihet til å poste det. 

SLIK SER UKEN MIN UT

MANDAG: Jeg går jo på jobbsøkerkurs som de fleste av dere allerede veit. Mandag er intet unntak. Senere på dagen skal jeg på Martinsen med søster`n og spise middag med Pernilla. 

TIRSDAG: “Fri” fra kurset, og turen går til Drammen. Min tredje time på Bris, vil dere ha en oppdatering på timen? Etter Bris så skal jeg se litt i butikker. Oppdatering: Valgte å dra til pappa på kvelden, ettersom jeg hater å være alene når det tordner og lyner.. 

ONSDAG: Tilbake på kurset igjen og møte med veileder klokka ti som vanlig. Har for øvrig ingen andre planer, så kommer nok til å bruke dagen på å få ryddet en del i leiligheten. Den ser helt KAOS ut nå! Siden jeg er opptatt nesten alle andre dager skal jeg prøve å huske å få vaska bunad skjorta mi klar til søndag også. 

TORSDAG: Tusenfryd med Pernilla, og antageligvis Martine og søstera mi. Blir så koselig! 

FREDAG: “Fri” fra kurset. Skal endelig møte tantebarna mine og deres foreldre igjen. Herregud som jeg savner dem! 

LØRDAG: Sove hos pappa, ettersom jeg skal i Dåp dagen etter, i kirken like hvor han bor. Skal også lage kake for dåpen. 

SØNDAG: Dåp for Sander, er så stolt at jeg sprekker! Gleder meg sånn, og særlig med tanke på at jeg er en av fadderne hans. Tenk å få den muligheten og tilliten til noen.

 

Hva er dine planer for uka? 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg