UKENS SPØRSMÅL #52- UTDANNING, DØDSANGST, TVILLINGER..

SVARENE PÅ DENNE UKENS SPØRSMÅL

Hva vil du bli?
Litt usikker.. Kunne tenke meg å hjelpe andre mennesker, eller noe innenfor sosiale medier.

Ser du på noen tv-serier? Og hvilken er din favoritt?
Ja det gjør jeg, men stort sett på norske. Nå om dagen er mine favoritter er best før, Kongsvikklinikken og Younger.

Favorittmat?
Taco og entrecote med fløtegratinerte poteter og bearnéssaus.

Har du lyst på tatovering? I så fall hvordan?
Ja det har jeg, har lyst på flere. Har lyst til å ha en minnetatovering av storebroren min, enten hånden eller foten hans, men usikker på hvordan jeg vil ha den. Ønsker meg også en om hundene mine. Om jeg skal tatovere portrett av dem eller infitniy-tegn med hjerte på den ene siden og hundepote på den andre, eller begge deler er jeg usikker på. Har også lyst på en tatovering med symbol for pappa og en for søstera mi, fordi det er mine aller nærmeste i familien min.

Tenker du ofte på døden?
Ja det gjør jeg. Sliter med dødsangst..

Er du religiøs?
Jeg er døpt og konfirmert i den norske kirke, men ser absolutt ikke på meg selv som religiøs. Men jeg tror det er noe mer mellom himmel og jord som vi ikke veit om.

Hvis du hadde blitt gravid nå hadde du tatt abort eller beholdt det?
Jeg hadde helt klart beholdt det.

Hvor mange barn ønsker du deg i fremtiden? Gutt eller jente?
Hvert fall en av hver, om ikke to. Ønsker helt det sistnevnte, men aller helst tvillinger.

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?



 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg