UKENS SPØRSMÅL #51- FILMINNSPILLING, EVENTUELL KJÆRESTE, MISTET VENNER..

I morgen er det faktisk et år siden jeg startet opp med denne kategorien, og det får meg til å tenke på hvor utrolig fort det året har gått. Valgte derfor å la dette innlegget bli inspirert av litt gamle bilder fra ukens spørsmål gjennom året, og jeg må bare si at jeg faktisk synes at jeg har forandret meg ganske mye på det lille året. Uansett så vil jeg bare si tusen takk til alle som er ivrige og sender inn spørsmål hver uke, slik at denne kategorien holdes oppe. Fortsett å send inn spørsmål og husk at du kan sende inn spørsmål om hva som helst, enten det er om bloggen, meg, ulike temaer, eller hva det måtte være

SVARENE PÅ DENNE UKENS SPØRSMÅL

Hvordan går livet?
Det går litt opp og ned egentlig. Føler jeg alltid kommer med dette svaret, men er vel egentlig sånn livet mitt har vært de siste årene. Akkurat nå føler jeg at jeg har en veldig dårlig periode med mye som skjer, mange tanker og følelser som strømmer.

Fine bilder, så artig at du blei med på noe sånt! Har du spurt dem om det er greit at du la ut bilder av dem? 🙂
Tusen takk! Ja det har jeg 🙂

Hvor har du kjøpt den toppen?
Den er fra H&M, og er nå på tilbud til 50kr.

Hva ser du etter i en eventuell kjæreste?
Synes alltid dette er et vanskelig spørsmål å svare på, for det er ikke alltid ting blir slik man ser for meg. Men i hovedsak så håper jeg en gang på å finne en kjæreste som virkelig bryr seg om meg, er til å stole på og som ikke er bare ute etter å bruke meg. Håper på samme type humor, mange av de samme interessene, og at han er lett å snakke med. Om han er romantisk, så er det absolutt et stort pluss.

Har du noen gang mistet noen venner, eller noen du er glad i?
Nå veit jeg ikke om du mente mistet som i å kutte kontakten eller at personen døde, men uansett så har jeg opplevd begge deler dessverre.

 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?



 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

10 kommentarer
    1. Ser du på noen tv-serier? Og hvilket er din favoritt?
      Favorittmat?
      Har du lyst på tavtovering? Isåfall hvordan?

    2. Tenker du ofte på døden?
      Er du religiøs?
      Hvis du hadde blitt gravid nå hadde du tatt abort eller beholdt det?
      Hvor mange barn ønsker du deg i fremtiden? Gutt eller jente?

    3. Hva er ditt beste tips til å komme over en gutt som allerede driver med ei ny ei etter en uke siden det ble slutt ( forholdet varte i 8 Mnd)
      Ville du eventuelt ha tatt denne personen tilbake hvis han ville ha deg tilbake når dere ses igjen etter 4 Mnd? Og han dumpa deg. Eller ignorert han?
      Dine 5 beste sommertips
      Hva liker du best å gjøre om sommeren?
      Sorry for mange spørsmål, men følte meg litt kreativ. Liker bloggen din og jeg kjente deg igjen på landstreff Lillehammer 2017, men tørte ikke å gå bort ☺️

    4. Martine: Det går helt fint, glad for at jeg får inn mange spørsmål. Tusen takk!

      Ååh, så utrolig hyggelig å høre! Synd du ikke turde å gå bort, men om du ser meg igjen ved en senere anledning er det bare å komme bort.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg