JEG ER REDD FOR Å DELE..

DET ER ALLTID NOEN SOM VIL FØLE SEG TRUFFET

Hei dere! Beklager så mye for lite oppdatering den siste tiden. Jeg kjenner på meg at jeg er så lei av å måtte beklage for det, men jeg har jo nevnt tidligere at jeg ikke har hatt det så lett i det siste, så det er derfor bloggen er blitt satt til side. Før så kunne jeg bruke bloggen til å dele og få det bedre, mens nå har det blitt sånn at jeg er redd for å dele. Ikke fordi jeg er redd for tilbakemeldingene, men fordi uansett hva jeg skriver vil noen føle seg truffet av det på et vis. Jeg veit at det er mye man ikke burde dele, men samtidig er det så mye jeg vil dele som jeg egentlig har mulighet til, for personer det gjelder er personer jeg egentlig ikke bryr meg om skulle tatt seg nær av det, hvis det ga mening? Jeg har uansett begynt å sette i gang tiltak for å få det bedre med meg selv, noe jeg ønsker å dele med dere etter hvert! Jeg har uansett hatt en superkoselig helg med en kompis som jeg fremdeles har besøk av, var så utrolig deilig å få litt annet å tenke på. Tenkte å dele litt bilder fra helgen i et eget innlegg litt senere i dag. 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

4 kommentarer

Siste innlegg