UKENS MATHANDLING

Hei dere! For to dager tilbake var jeg å storhandlet. Det er ikke så lett å bare handle med seg det man trenger med buss, så når jeg har noen til å kjøre så er det greit å få handlet inn ordentlig med en gang. Tenkte jeg kunne dele innkjøpet med dere, siden jeg veit slike innlegg pleier å være populære. 

Sammen med det jeg har tidligere og det som ble meg hjem fra butikken i denne omgang har jeg mulighet til å lage smoothie, youhurt med havregryn, hamburger, taco, spagetti og kjøttdeig, tomatsuppe med egg, flere retter med kylling og kjøttdeig, pasta og bacon og biff med fløtegratinerte poteter. Jeg har i tillegg sykt cravings på ostebriks med salat og skinke til frokost, og pølsebrød med ost og skinke. Herregud så godt! Ellers kjøpte jeg litt andre basisvarer som melk, pålegg og vaskesaker. 

 

Hva pleier dere å handle inn for uken?

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

6 kommentarer
    1. Hei!
      Jeg skal ikke legge meg opp i hva du spiser, men et lite tips (hvis du vil leve litt sunnere) er å kutte mye av kjøttproduktene og det som er prosessert. Er veldig glad i iskaffe jeg også, men hvis jeg ser riktig, så er den varianten du har kjøpt fryktelig kaloriholdig. Du har nærmere 2000 kcal bare i iskaffe der.. 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg