UKENS SPØRSMÅL #48- HUNDENE, IKKE DUSJE PÅ EN UKE, PUBERTETEN..

SVARENE PÅ DENNE UKENS SPØRSMÅL 

Hvorfor tar du ikke med spørsmål du får? Vet at du får flere på både sarahah og her, for jeg stilte nemlig her til ukens spørsmål. Du godtar ikke spørsmålet i kommentarfeltet engang.
Sarahah spørsmål er noe jeg vanligvis ikke tar med ettersom den bruker jeg til snap og svarer på det der istedenfor. Hender jeg tar det med om jeg får flere av det samme. Det spørsmålet du stilte ønsket jeg ikke å ha med fordi jeg synes det var veldig frekt å spørre om. Skjønner du ikke mener å være slem, men for min del synes jeg det var et veldig personlig spørsmål, og når ikke spørsmålet angår meg engang så blir det veldig feil. Da kan du heller spørre personen direkte.

Hva er det beste med hundene dine?
Det beste med hundene er personligheten dems. De er så snille, omsorgsfulle, morsomme og ikke minst sjarmerende. Den kjærligheten mellom meg og dem kan virkelig ikke beskrives, og jeg er så utrolig takknemlig for å ha de to fine jentene i livet mitt.

Hei, hvilke land har du vært i? Og hvilke steder i Norge? Klem stor fan.
Norge, Sverige og en gang i Tyskland. I Norge så har jeg vært i Drammen, Oslo, Kongsvinger, Askim, Skjervøy og selvfølgelig Jevnaker, Røyse osv., som ligger i nærområdet her. Sikkert vært flere steder, men det er det jeg kommer på nå.

Uten internett eller uten å dusje en uke?
Oi, det var et vanskelig spørsmål.. Men helt ærlig så tror jeg at jeg må velge uten å dusje en uke,fordi man kan jo bare bade i elva og vaske seg godt?

Hvis du kunne tatt med deg familien din på en ferie, til en hvilket som helst sted i verden hvor alle utgifter hadde blitt dekket. Hvor ville du dratt? Hva ville du gjort og hvorfor?
Nok et vanskelig spørsmål. Men om jeg skulle tatt med pappa og søster`n måtte det blitt et sted hvor pappa ønsker og orker å dra. Og for pappa tror jeg egentlig at det hadde vært nok å dra til et sted i Norge, eller Ullared i Sverige for å kunne oppleve noe nytt, se på ting og handle litt. Han hadde nok blitt veldig sliten om vi skulle gjort noe voldsomme greier, og ville satt like stor pris en slik tur!

Hei, er stor fan<3 lurer på om du kan ha en meetup snart? Hadde vært en drøm å møte en som er like sykelig overvektig som meg 😀
Kan det om flere ønsker det, men kom gjerne med innspill til hvor.

Hvis du måtte velge en ting du måtte spise en helg uke, hva hadde det vært?
Det hadde helt klart blitt taco. Taco kan man jo lage i så mange ulike kombinasjoner at det er noe man ikke blir like fort lei som andre ting.

Hei! Kan ikke du skrive på bloggen om din første mensen eller generelt om puberteten! Hadde vært så gøy og spennende❤️Eller om noen kleine historier vedrørende mensen!
Det kan jeg selvfølgelig gjøre, takk for tips!

 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?



 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

4 kommentarer
    1. Heia!
      Katti var du på Skjervøy og ka gjorde du der?
      Bor i nærheta av øya og ble nysgjerrig.
      Hilsen fan

    2. Skjønner ikke hvordan folk kan kalle deg sykelig overvektig. Du er jo ikke det! Du Er litt over gjennomsnittet men hvorfor i all verden skal det definere deg som person!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg