UKENS SPØRSMÅL #47- SYKELIG OVERVEKTIG, DRØMMER, TREKANT..

Du har sagt tidligere at du skulle ønske det var flere med litt ekstra på kroppen som var med på tv-serier som Paradise Hotel og sånn, men det er folk der med litt ekstra på kroppen og det har det alltid vært, uten å nevne navn. Det er forskjell på å være sykelig overvektig og ha litt ekstra på kroppen… hva tenker du om dette?
For min del så føler jeg ikke at det har vært sånn veldig mange med på Paradise Hotel med litt ekstra på kroppen, men nå har vi jo ulike meninger med hva vi mener er litt ekstra på kroppen og ikke, så kan forstå hva du tenker også. 

Har du hatt trekant før? Eller kunne du tenke deg å prøve det? 
Nei, og nei jeg kunne heller ikke tenke meg å prøve det. 

Hvor går din drømmereise?

Åååh, det er mange steder det! Jeg har jo ikke akkurat opplevd så mange steder verken i Norge eller i utlandet, så bare det å kunne dra til en annen destinasjon i landet hadde vært supert! Om ikke så har jeg veldig lyst til å dra til varmere strøk med supre bademuligheter, shopping og mulighet for å se og oppleve mye forskjellig. Spania, London, New York osv.. 

Hvordan får du til leserspørsmålene?
Er ikke helt sikker på om jeg forstår hva du mener. J
eg mottar ofte spørsmål fra lesere, og denne gangen lagde jeg innlegg om det ene jeg hadde fått inn. Du kan lese innlegget her. 

Hvordan ser drømmebilen og drømmehuset ditt ut? 
For å være helt ærlig har jeg ingen formening om drømmebil. Det er noe jeg aldri har hatt verken interesse for, eller tenkt så mye over. Når det kommer til hus, så er jeg veldig opptatt at det skal være lyst og stilrent. Slik leiligheten min er nå liker jeg meg veldig godt, og jeg gleder meg masse til å vise dere etter hvert. I mellomtiden legger jeg med et bilde fra jenterommet jeg hadde hos pappa.

 

 

 

 

 

19 kommentarer

Siste innlegg