EN STOR ANBEFALING

Reklame | Kinoklubben

DETTE BØR DERE SJEKKE UT! 

Jeg veit ikke med dere men jeg er en person som elsker kino, og jeg vil tro det er mange av dere som gjør det samme. Akkurat nå har jeg en supert tips til dere! Mange av dere har kanskje allerede hørt om det, men for min del er dette noe jeg nylig oppdaget, nemlig kinoklubben. Kinoklubben gir deg et utvalg av kvalitetsfilmer til halv pris, noe som er helt genialt! Medlemskapet koster 149,- og varer et helt år. Et annet pluss nå er at når du kjøper medlemskap vil du få en rabattkode som du kan gi til en venn/venninne som gir han/henne et års medlemskap helt gratis. Hvor gøy er ikke det? Da kan dere dra på kino sammen, hvor dere begge får halv pris på kinoen.

Noen av filmene du kan velge i mellom for øyeblikket er Norske byggeklosser, The shape of water, Filmstjerner dør ikke i Livepool og Sonja. Dette vil variere utover året ettersom det stadig kommer nye filmer. Høres dette interessant ut? Da kan du melde deg inn her

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

8 kommentarer

Siste innlegg