UKENS SPØRSMÅL #45- FREMTIDIG PARTNER, BIKNIBILDE PÅ KJØPESENTER, LEILIGHETEN..

SVARENE PÅ DENNE UKENS SPØRSMÅL 

Hva ser du etter i en fremtidig partner? Håper han ikke må være like perfekt som deg <3
Først og fremst så ser ikke jeg på meg selv som perfekt. Alle er fine og bra nok som man er. En snill, morsom og ikke minst omsorgsfull person som det er lett å snakke med. Men kanskje det aller viktigste en som er til å stole på, som ikke går bak ryggen min og som respekterer meg på alle mulige måter. Å ha litt av de samme interessene og om han er litt romantisk er virkelig et pluss. 

Hvilke blogger leser du fast? 
Mammasom16, MammatilMichelle, Sofie Nilsen, Andrea Sveinsdottir, Martine Lunde, Isabell Eriksen, Isabell Raad, Tonje Pettersen og Ingerbbb, og Victoria Larsen som jeg kommer på nå. 

Hei, kan du legge ut screenshot av artikkelen? Hadde satt stor pris på det 🙂
Det får jeg dessverre ikke gjort, på grunn av deres opphavsrett, beklager! 

Housetour når den tiden kommer?
Fått flere spørsmål om det, og ja det skal jeg få til. Gleder meg masse til å vise dere leiligheten! 

Hvor har du kjøpt meste parten av tingene til leiligheten din?
Ikea, Martinsen og Nille. Noe er også kjøpt på Jysk, Rusta og litt er også kjøpt brukt. 

Skroller nedover siden din å ser ett innlegg fra en stund siden…. hva går igjennom hue på deg når du kler av deg, for så å ta bilde av deg selv i bare undertøy/ bikini på handikapp toaletter på senteret??
Det der stemmer ikke. Bilde er fra jeg var å badet på Ringeriksbadet med noen venner for en stund tilbake. Om du ser nøye etter ser du at det er en garderobe, ærlig talt!

Hvis du kunne gjort hva som helst med bloggen, hva skulle det vært? 
Nå veit jeg ikke om du mener sånn utseendemessig eller fysiske endringer. For når det gjelder utseendemessig synes jeg at jeg har gjort mange fordringer den siste tiden som jeg er veldig fornøyd med, men om det skulle vært en mer fysisk endring om jeg kan kalle det sånn, så ville jeg helt klart hatt kontrakt med Side2/Nettavisen. 

Du er alltid så flink til å svare så utfyllende og ærlig med leserne dine.. Kjempe flott innlegg og bilder! Det jeg lurer på til neste ukens spørsmål : Hva gjør du, når du føler deg nedfor og tankene svirrer?
Først og fremst, så utrolig hyggelig å høre. Tusen takk og tusen takk for at du alltid legger igjen så flotte kommentarer på bloggen min. Om jeg føler meg nedfor og tankene svirrer blir jeg naturligvis veldig sliten. Det gjør at jeg orker veldig lite, og at det som frister aller mest da er å bare se på en serie eller høre på musikk. Bare slappe av rett og slett! Om jeg har litt energinivå pleier jeg å skrive ned tankene mine eller være med noen. Det hjelper meg veldig mye. Noen ganger er det også godt å snakke med noen enten det er venner eller psykologen.
 

Favoritt interiørbutikk? 
Martinsen på Jevnaker tror jeg, de har så mye fint der. Kjøpt så mange fine møbler, bilder og pynteting der! 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?



 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

10 kommentarer

Siste innlegg