UKENS SPØRSMÅL #40- JOBB INNENFOR RADIO, PSYKOLOG, SEXTILLBUD..

SVARENE PÅ DENNE UKENS SPØRSMÅL 

Har du noen gang vurdert å jobbe innenfor radio eller lignende? Du har så fin stemme og alltid så mye smart å si. Du hadde passet perfekt til å jobbe med å gi tips til andre og slikt <3
Nei så utrolig hyggelig sagt, tusen takk! Jeg har faktisk ikke tenkt den tanken, men jeg hadde ikke akkurat takket nei om jeg fikk tilbudet.

Hvor vil du helst bo? 

Akkurat nå så har jeg et stort ønske om å bo i Hønefoss. Det er veldig sentralt, nærmere vennene mine og mye mer som skjer der. 

Hvordan ser drømmefremtiden din ut?
At jeg blir frisk, finner ut hva jeg vil jobbe med (om jeg kunne velge nå: leve av sosiale medier), finner meg en mann og kjøper hus, får barn og gifter meg med han.

Går du på Ringerike dps? Skal begynne der, gruer meg skikkelig. Har gått til behandler på BUP før, men det er jo ikke helt det samme. Hvordan er det der, er de flinke?
Ja det gjør jeg. Jeg har også gått på BUP tidligere, men har veldig dårlige erfaringer derfra, så når jeg startet på DPS gikk jeg med en veldig dårlig innstilling og tenkte at dette ikke var noe for meg og at jeg ikke kom til å få hjelpen JEG ønsket. Men det endret seg ganske raskt, allerede etter andre time så synes jeg ting gikk mye bedre der. Jeg har hørt litt forskjellig om de ulike personene som jobber der, men jeg har så vanskelig med å tro på det ettersom jeg har fått et annet inntrykk av de personene det gjelder. Min psykolog, eller psykiatriske sykepleier som hun er utdannet som er helt fantastisk. Vi har hatt noen problemer på veien, ettersom jeg er så skeptisk, men jeg synes ting bare går bedre og bedre. Så jeg synes de er veldig flinke der altså!


 

Hva er det rareste jeg har drømt?
At jeg har hatt sex med en person som jeg kjenner, det er veldig sært å drømme om føler jeg. Men tror helt ærlig at flere har slike drømmer, bare at fåtall snakker om det. Men en annen drøm jeg hadde en gang var at jeg drømte at jeg tok Milla i babybilsete, ga henne melk på flaske osv. Husker venninna mi sa i drømmen at jeg var så slem mot henne. Skjønner egentlig ikke hvor det hele kom fra egentlig.

Hvor ser du deg selv om 5 år? 
Hva fremtiden viser er noe man aldri veit, og plutselig så kan planene man legger nå være snudd om helt på. Men jeg håper at jeg er frisk, eller hvert fall friskere og at jeg trives i den jobben jeg da forhåpentligvis er i. Håper også at jeg har fått meg kjæreste bor med han, at vi bor sammen og har barn. 

Får du mye sextillbud? 
Ja det gjør jeg, men hver gang så takker jeg pent nei ettersom jeg ikke er ute etter å ha sex kun for å ha det. For meg er sex mye mer enn det..

Hva liker du best med og blogge?
At jeg kan skrive ned akkurat hva jeg tenker og føler, det er en stor lettelse og føles veldig bra etterpå. Men det som gjør det enda bedre er når jeg får respons fra dere seere, det gir mer motivasjon og glede rundt det hele!
 

 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?



 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

5 kommentarer

Siste innlegg